Hva mer da?Ja det også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mer da?Ja det også![]()
koseligVår årsdag er på nyttårsaften, så vi har pleid å lage god mat, noe godt å drikke og gi en gave. Blir en fest uttpå kvelden, men det er mest fordi det er nyttårsfeiring![]()
takk for at du sier detIkke for å være slem eller noe.
Denne tråden er veldig hyggelig, og man føler men er med venner her, men denne er på et åpent forum.
Hvem som helst kan komme inn og lese de man skriver.
Man kan bli gjenkjent hvem man er i virkeligheten.
Man kan si hva man vil om seg selv, men jeg ville ha vært forsiktig med å diskutere andre personers helse
Har du sjekker zalando.no de har noe derbahhh jakter nettet gal etter noen diesel sko...
Ingen årsak, det er fryktelig lett å glemme.takk for at du sier detmen kommer til å slette det etterpå
![]()
Ikke for å være slem eller noe.
Denne tråden er veldig hyggelig, og man føler men er med venner her, men denne er på et åpent forum.
Hvem som helst kan komme inn og lese de man skriver.
Man kan bli gjenkjent hvem man er i virkeligheten.
Man kan si hva man vil om seg selv, men jeg ville ha vært forsiktig med å diskutere andre personers helse
OiSåpass... noen spesiell grunn til at han ble lam? Har han kastet opp hver dag i 1 år uten at de har gjort noe før nå??? Det høres jo drøyt ut??
tusen takkIngen årsak, det er fryktelig lett å glemme.
Jeg skal slette det jeg quotet
Allerede gjortkunne du ha fjernet qoute?![]()
Du er heldig som har en slik mann som hjelper deg opp når du er nede ❤Mannen er så søt som trøster meg når jeg er lei meghan kiler meg når jeg er trist og sier at det blir vår tur og
sliter sånn med dette at vi mister, mens vennene mine klarer å bære frem ett barn. Er som jeg sa til han føler meg mislykket på den måten ...
jeg er på vei opp men det får bare ta den det trenger for å rushe med følelsene og "sorg" det er ikke bra ...
Store forskjeller,at man får tette barn betyr ikke at de blir gode venner hellerDe lekte nok mye sammen men ikke alltid han fikk være med når han ville![]()
ja føler meg som verdens heldigste !Du er heldig som har en slik mann som hjelper deg opp når du er nede ❤

Nei, må sjekke der og. Er mannen det gjelder.Har du sjekker zalando.no de har noe der
Ser for det for meg...de mennene er ikke noe bedre enn ossNei, må sjekke der og. Er mannen det gjelder.
Fått hull i favorittskoene, totalt krise![]()
Sendte meg mms fra jobbenSer for det for meg...de mennene er ikke noe bedre enn oss![]()
![]()
Hvilken farge ble det på baggen da?Xbox spill
Weekendbag
Topp til vinflasker
takkAllerede gjort![]()
https://www.zalando.no/herresko/diesel-online-shop/?sc=false&_q=dieselNei, må sjekke der og. Er mannen det gjelder.
Fått hull i favorittskoene, totalt krise![]()
Hehe...han finner ikke selv heller?Sendte meg mms fra jobben![]()
Den i fargen moleHvilken farge ble det på baggen da?![]()