Skravletråd september

Bare hyggelig:D
Ja merket fort bedring..
Men om hun sliter med luft i magen ville jeg ha vurdert flaskene til Dr.Brown:)

Hørt flere sier det. Tenker å prøve de også :p kjipt da jeg har sånn 12 mam flasker :p haha

Hva trening skal dere på?

Håpte å få til en tur hvis ikke været er altfor gale. Og ut og kjøpe en presang som jeg ikke fikk gjort igår:-)
Tror det blir intervaller på mølla, og kjernestyrke. Er det jeg bør trene hvertfall.

Goood morgen jenter :)
Har dere hatt en fin natt?

Go morn! Hva skal dere idag da?

Jeg skal være hjemme. For en morgen sier jeg bare... Sinnataggen på halvannet år. Og meg hengende over doskåla for første gang i svangerskapet. Herregud. Måtte grine litt også.
Regner med det betyr smertene ga seg?

Nja. Jeg våknet kl 03 i natt og sleit med å sovne igjen. Hadde noe luftsmerter da og. Men ikke så ille. Bare plagsomt. Tror jeg snudde meg fra side til side hundre ganger i natt!

Jeg skal være hjemme. For en morgen sier jeg bare... Sinnataggen på halvannet år. Og meg hengende over doskåla for første gang i svangerskapet. Herregud. Måtte grine litt også.

Nja. Jeg våknet kl 03 i natt og sleit med å sovne igjen. Hadde noe luftsmerter da og. Men ikke så ille. Bare plagsomt. Tror jeg snudde meg fra side til side hundre ganger i natt!

Åh, høres ikke ut som en perfekt start på dagen. Langt på vei?

Det går kjapt unna. Skravla vist godt over 30å selv igår og følte jeg egentlig ikke var så mye her inne :p
Var på rundt det samme jeg også,men følte heller ikke at jeg var her så mye :p
Hvor mye skriver vi de dagene vi føler vi er her mye da tro? :p

Var på rundt det samme jeg også,men følte heller ikke at jeg var her så mye :p
Hvor mye skriver vi de dagene vi føler vi er her mye da tro? :p

Åhuff, det tør jeg ikke tenke på engang :p men føler virkelig ikke jeg har skrevet over 2500 innlegg på 15 dager. Var ikke her de første fem dagene heller av september :p

Back
Topp