Gratulerer til degOj! Sjekka det nå. Skravla mer igår enn jeg trodde :O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til degOj! Sjekka det nå. Skravla mer igår enn jeg trodde :O![]()
Takk takkGratulerer til deg![]()
Jaa!Akkurat det jeg tenkte på
![]()
Ha en super natt du også![]()
Bare hyggelig
Ja merket fort bedring..
Men om hun sliter med luft i magen ville jeg ha vurdert flaskene til Dr.Brown![]()
Tror det blir intervaller på mølla, og kjernestyrke. Er det jeg bør trene hvertfall.Hva trening skal dere på?
Håpte å få til en tur hvis ikke været er altfor gale. Og ut og kjøpe en presang som jeg ikke fikk gjort igår![]()
Regner med det betyr smertene ga seg?God morgen til dere.
Sovna visst tidlig i går kveld!
Haha!!! Jeg tror jeg dør..."And then we have to get out the .. eeeh .. tilhenger...from the snow-kant" haha![]()
Men gått og komme seg dit i allefallOj! Sjekka det nå. Skravla mer igår enn jeg trodde :O![]()
Haha!!! Jeg tror jeg dør...![]()
![]()
200 caHaha, ja. Det er hilarious
(Får ikke qouta det siste innlegget):
Har du mye igjen til ditt mål da?![]()
200 ca![]()
Go morn! Hva skal dere idag da?
Regner med det betyr smertene ga seg?
Jeg skal være hjemme. For en morgen sier jeg bare... Sinnataggen på halvannet år. Og meg hengende over doskåla for første gang i svangerskapet. Herregud. Måtte grine litt også.
Nja. Jeg våknet kl 03 i natt og sleit med å sovne igjen. Hadde noe luftsmerter da og. Men ikke så ille. Bare plagsomt. Tror jeg snudde meg fra side til side hundre ganger i natt!
Var på rundt det samme jeg også,men følte heller ikke at jeg var her så myeDet går kjapt unna. Skravla vist godt over 30å selv igår og følte jeg egentlig ikke var så mye her inne![]()
Var på rundt det samme jeg også,men følte heller ikke at jeg var her så mye![]()
Hvor mye skriver vi de dagene vi føler vi er her mye da tro?![]()
Hihi...så bra daFikk litt ekstra energi da ja![]()
Håper du fikk en fin nattGod nattjeg har ro i kroppen til å sove nå
hater søvnforstyrrelser
![]()