Er vel 4 sesongerHvor mange sesonger er det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel 4 sesongerHvor mange sesonger er det da?
Det hørtes godt utJeg har litt kranglete hud og sover i bambus sengetøy. Det er himmelsk det![]()
Nettopp kommet jeg ogsåDa er jeg klar til innsats.
Hva skravles det om?
Sånn er vi med alt av serier. The walking dead ogsåGodt vi er flere! Men skulle ønske de kunne laget alle sesongene med en gang![]()
Det syns jeg også.Det synes jeg er godt![]()
Heldigvis ikkeVar det strengt tatt en reell fare?![]()
Okei. Vi er inne i sesong 4 nå. Ligger vel 5 ute på hbo ogsåEr vel 4 sesonger
Ja, faktiskFiskepinner i en toast?![]()
![]()
Kjøpt på nett, fra lilleba. Fikk i julegave i fjor, av moren min. Helt fantastiskDet kan jeg tenke meg.
Hvor kjøper du det.
Nyst på, har sateng nå
Pleier å ta ukeshandligen på torsdagene, jegIkveld har jeg vaska flasker og kokt de. Vært på ukeshandling og planlagt middager for hele uken. Og lagt jenta. Hva gjør du nå da?![]()
Greit med noe alle likerDet syns jeg også.
Og resten av familien
Jeg så faktisk siste episode med Walking på torsdag. Tror jeg daSånn er vi med alt av serier. The walking dead ogsåblir bare gærn av å vente på neste når alle episoder slutter på en cliffhanger
Ja! Hvorfor gjør de ikke det da?!hadde vi utålmodige sjelene slippet all den ventingen på neste sesong
![]()
Anbefales virkelig!Det hørtes godt ut
Kunne jeg tenkt meg også![]()
Det må jeg sjekke ut ogsåKjøpt på nett, fra lilleba. Fikk i julegave i fjor, av moren min. Helt fantastisk
Har bare ett sett da, så blir sateng mellom. Luksusdyr i senga![]()
Selges det i butikker?Anbefales virkelig!
Siden vi er på Walking, blir du mye irritert?Sånn er vi med alt av serier. The walking dead ogsåblir bare gærn av å vente på neste når alle episoder slutter på en cliffhanger
Ja! Hvorfor gjør de ikke det da?!hadde vi utålmodige sjelene slippet all den ventingen på neste sesong
![]()
Ved tanke på hvor stor del av livet man faktisk tilbringer i sengen så skulle det bare mangle.Kjøpt på nett, fra lilleba. Fikk i julegave i fjor, av moren min. Helt fantastisk
Har bare ett sett da, så blir sateng mellom. Luksusdyr i senga![]()
Har kjøpt bukse i butikk, men sengetøyet er bestilt på nettetSelges det i butikker?
Det er 5 sesonger av den,neste sesong kommer neste årHvor mange sesonger er det da?
Nå slapper jeg av etter tannlegenhar ikke noe adrenalin kick etter bedøvelsen for hun tok en annen en. Liker godt tannlegen min. Har tannlege skrekk, men skrekk om jeg ikke reparerer tennene mine og må rotfylle eller trekke
duda?
![]()