Skravletråd september

Godt vi er flere! Men skulle ønske de kunne laget alle sesongene med en gang:D
Sånn er vi med alt av serier. The walking dead også:p blir bare gærn av å vente på neste når alle episoder slutter på en cliffhanger :p

Ja! Hvorfor gjør de ikke det da?! :p hadde vi utålmodige sjelene slippet all den ventingen på neste sesong :p

Var det strengt tatt en reell fare?:p
Heldigvis ikke:p
Men mannen tok ett lite røsk i stad, så hadde jeg giddet 15 min jeg også, så kan han bare komme :D

Sånn er vi med alt av serier. The walking dead også:p blir bare gærn av å vente på neste når alle episoder slutter på en cliffhanger :p

Ja! Hvorfor gjør de ikke det da?! :p hadde vi utålmodige sjelene slippet all den ventingen på neste sesong :p
Jeg så faktisk siste episode med Walking på torsdag. Tror jeg da:p Hvor ser du det?

Kjøpt på nett, fra lilleba. Fikk i julegave i fjor, av moren min. Helt fantastisk❤️
Har bare ett sett da, så blir sateng mellom. Luksusdyr i senga :D
Det må jeg sjekke ut også :)

Siden vi er på Walking, blir du mye irritert?

Kjøpt på nett, fra lilleba. Fikk i julegave i fjor, av moren min. Helt fantastisk❤️
Har bare ett sett da, så blir sateng mellom. Luksusdyr i senga :D
Ved tanke på hvor stor del av livet man faktisk tilbringer i sengen så skulle det bare mangle.
Vi har bare sateng vi..
Må sjekke lilleba, håper det har for dobbeltdyner

Nå slapper jeg av etter tannlegen :) har ikke noe adrenalin kick etter bedøvelsen for hun tok en annen en. Liker godt tannlegen min. Har tannlege skrekk, men skrekk om jeg ikke reparerer tennene mine og må rotfylle eller trekke :p duda? :)

Så bra det gikk greit hos tannlegen da. Skrekk skal man ikke tulle med. Men viktig å ta vare på de og :) ser litt på tv og slapper av etter en lang dag :)

Back
Topp