Det er trasig!Her vi bor er det helt håpløst nå dessverre. Flere og flere mister jobben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er trasig!Her vi bor er det helt håpløst nå dessverre. Flere og flere mister jobben
Ikke vent for lenge. Bedre å gå en gang for myeJa skal se der. Skal til legen på mandag heldigvisbør holde ut til da.
Min har så god fantasi, så det er aldri godt å vite hva han tenker påSokker med superhelter på![]()
Ja absolutt! Nei får håpe det hjelper med noe greier fra apoteket. Hvis jeg får like vondt igjen før mandag så må jeg ringe legen ja.Ikke vent for lenge. Bedre å gå en gang for mye
Jeg burde og ha vasket bad..Lille U sover.
Jeg har et bad jeg må ta så er jeg deres
BraJa absolutt! Nei får håpe det hjelper med noe greier fra apoteket. Hvis jeg får like vondt igjen før mandag så må jeg ringe legen ja.
TakkBragod bedring!
Ikke olje bare dårlige tiderHuff da. I alle typer arbeidsmarked? Fraflytting? Olje?
Ja så klartHahadet varer nok lenge
![]()
Da er hsn på sitt eget lag og de spiller heldigvis som ett lagSatse på seier neste gang da![]()
Han gjorde ikke det i dag altså?Da er hsn på sitt eget lag og de spiller heldigvis som ett lag![]()
Nei spilte på ett annet i dagHan gjorde ikke det i dag altså?
Aha, da satser vi på at eget lag gjør susen neste gangNei spilte på ett annet i dag![]()
Håper detAha, da satser vi på at eget lag gjør susen neste gang![]()
Har sett det noen ganger jeg også. Vi ser på game of thrones daVi ser på bondi beach,kb digger den serien
KjedeligIkke olje bare dårlige tider