Ja, det er det. Håper det blir bedre i nattKjedelig med dårlig søvn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det. Håper det blir bedre i nattKjedelig med dårlig søvn![]()
Prøver men faller litt ut av samtalen for tidenMen folkens, dette er ikke tempo nok om vi skal må musemor sitt litt ville og gale mål altså![]()
Tror str 10 år kan bli litt i minste laget herJa, samme her.får ønske oss det til oss selv også
![]()
Ikke jeg heller men så kul ut i følge kbIkke hørt om før. Håper han liker den![]()
Hvor i løpet er du? Eller ser du serien om igjen?Akkurat satt på game of thrones
Ingen andre planer. Enn der?
Tror det stod fra 9 årHm, ikke hørt om. For hvilken aldersgruppe er det?
Skulle egentlig det jeg også,men føler jeg ikke trenger det akkurat nå..men blir vell igjen![]()
Hehe, kjekt med rester da
Jeg også tar med på jobbhehe
Så bra daIkke jeg heller men så kul ut i følge kb
Tror str 10 år kan bli litt i minste laget her![]()
![]()
Har nettopp kommet inn selv, så veldig klarDa er jeg klar til innsats.
Hva skravles det om?
Har aldri fått sett hele, så nå er vi i starten på sesong 4Hvor i løpet er du? Eller ser du serien om igjen?
Hurra funnet ny bokserie til kb
Det må jeg sjekke utHaha, mente jeg så dame der ogvært innom flere nettbutikker idag, så tuller vel litt
hahaha
Litt forskjellig. Bøker, klær, valg olDa er jeg klar til innsats.
Hva skravles det om?
Deilig å kunne se alt på engangHar aldri fått sett hele, så nå er vi i starten på sesong 4![]()
Så bra.Har nettopp kommet inn selv, så veldig klar![]()
Alle rester? Mye gris daSamboer legger bare all slags rester i en toast han.om det er for lite en hel lunsj. Tre fiskepinner til overs? Rett i toast! Haha
![]()
Ja, det er veldig greitDeilig å kunne se alt på engang![]()