Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braJa,er glad han her hjemme gleder seg også![]()
I'm inDere en liten sprø ide....
Vi er nå på 901 sider (eller litt over 18.000 innlegg) på denne tråden.
Skal vi se om vi klarer å passere 1.000 sider eller 20.000 innlegg i kveld?
Nope er ikke detHuff, er du ikke frisk enda?![]()
Å søke jobber er jo å gjøre noe med det da. Det burde arbeidsføre uten jobb klare. Og sitter man da uten jobb har man lov å klage. Mener jeg.Jeg har istet jobben å klagee på nav. Synes det er latterlig lite man får etter å ha vært i arbeidslivet i mange år. Så jeg blur sur når noen sitter å sier det bare er å gjøre noe med det om man klager.!
Husker jeg fikk lactulose på barsel iallfall. Det kan jo kanskje hjelpe litt.Kan gå dårlig det ja... :/
Finnes vell flere muligheter der kan jeg tenke meg![]()
Men hva når det ikke er jobber å søke på daa?Å søke jobber er jo å gjøre noe med det da. Det burde arbeidsføre uten jobb klare. Og sitter man da uten jobb har man lov å klage. Mener jeg.
Og dere har såklart prøvd med sex for å få fart på sakene?Mhm, 2 uker siden vi var på føden i dag..
Den er der.. Skikkelig vondt.. Rygg, rompe og magen.
Aldri stoppaOg dere har såklart prøvd med sex for å få fart på sakene?![]()
Da må man prøve å se om kompetansen sin kan brukes litt alternativt?Men hva når det ikke er jobber å søke på daa?
Haha hjalp det?HahahaSamboeren er lei av å vente på at lillemor skal komme, så han håper Happy meal får henne til å komme ut
Søte han
![]()
![]()
![]()
Hihi, nei gjør jo ikke det. Men du ligger med det og lar det modne også?Aldri stoppa![]()
Vi får se.. Håper på detHaha hjalp det?
Her vi bor er det helt håpløst nå dessverre. Flere og flere mister jobbenDa må man prøve å se om kompetansen sin kan brukes litt alternativt?
Men det må være fortvilende da. Miste jobben og ikke ha nye å søke på![]()
Du får prøve,ellers ville jeg ha kontaktet legenHusker jeg fikk lactulose på barsel iallfall. Det kan jo kanskje hjelpe litt.
Ja, løper jo ikke akkurat rett på doHihi, nei gjør jo ikke det. Men du ligger med det og lar det modne også?![]()
Huff da. I alle typer arbeidsmarked? Fraflytting? Olje?Her vi bor er det helt håpløst nå dessverre. Flere og flere mister jobben
Hihi, bra. Men da er det bare å fortsette å vente da. SnaaaartJa, løper jo ikke akkurat rett på do![]()
Krysser fingrene for dereVi får se.. Håper på det![]()
Til søndag, så 6 dagerKrysser fingrene for dere. Lenge igjen til termin?