Fordi?Jeg blir så oppgitt over friske folk som sitter på ræv og klager på pengene de får fra nav!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi?Jeg blir så oppgitt over friske folk som sitter på ræv og klager på pengene de får fra nav!
Hehe, går braHaha! Selvfølgeligglemte meg...
Så morsom han er da![]()
Lurt å høre på hva mannen sierNope mannen sier det erfordi jeg ikke holder meg inne.. Ble verre igjen ettee tusenfrydturen
Nesten det verste med å være gravid må jeg si... LuftsmerterDet håper jeg også det gjør :/
Er vel det avogtilLurt å høre på hva mannen sier
Fortsatt god bedring![]()
Sånn er det å være ivrigHehe, går braJa, han prøver seg stadigvekk.. Her om dagen trodde han det hjalp med å trykke øverst på magen
haha, må smile og le av disse rare påfunnene hans
Skal ikke stå på fantasien i hvert fall
![]()
Tusenfryd var nok ikke det beste når man ikke er i form. Best å holde seg mest mulig inne nå daNope mannen sier det erfordi jeg ikke holder meg inne.. Ble verre igjen ettee tusenfrydturen
Derfor jeg er i bilenTusenfryd var nok ikke det beste når man ikke er i form. Best å holde seg mest mulig inne nå da![]()
Lenge igjen av kampen da?Derfor jeg er i bilen![]()
Noen ganger så kan det være lurtEr vel det avogtil![]()
MhmSånn er det å være ivrig![]()
Er jo bare gøy det![]()
Hvis ikke de er fornøyd med pengene nav betaler, så må de gjøre noe med situasjonen selv.Fordi?
Det er langt i fra noengodt i allefall...Nesten det verste med å være gravid må jeg si... Luftsmerter![]()
30 minLenge igjen av kampen da?
Det er himla lett å si det....Hvis ikke de er fornøyd med pengene nav betaler, så må de gjøre noe med situasjonen selv.
Ja,er glad han her hjemme gleder seg ogsåMhm![]()
Er glad han gleder seg jeg <3
He heHehe, går braJa, han prøver seg stadigvekk.. Her om dagen trodde han det hjalp med å trykke øverst på magen
haha, må smile og le av disse rare påfunnene hans
Skal ikke stå på fantasien i hvert fall
![]()
Ikke alt for lenge det da30 min![]()
Snart i gang med 2. Omgang nåIkke alt for lenge det da![]()
Alle kan prøve å gjøre noeDet er himla lett å si det....