Ser dårlig ut for detDu får satse på en rolig dag på jobb![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dårlig ut for detDu får satse på en rolig dag på jobb![]()
![]()
Sa bruraOg sånn går no dagan![]()
Er ikke sååå opptatt av det jeg daYes![]()
Så skal vi følge med på valgsendingene utover dagen og kvelden.
Får venner på besøk og skal ha pizza![]()
Knekkebrød med skinkeost herBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
God dag jenter![]()
Hva driver dere dagen med? Her koser jeg meg under teppet i sofaen, med jordmødrene på tv og strikketøyet i hendene![]()
Er ikke sååå opptatt av det jeg daså skal ikke se noe av sendingene
men bruke stemmretten det skal jeg
![]()
Det tipper jeg går fintTydeligvisBare hun ikke sover for mye så jeg ikke får i henne nok mat da
Hun er ikke akkurat storspiser
![]()
Ble knekkebrød her ogsåKnekkebrød med skinkeost her![]()
Jeg er på jobbBlir en tur til byen tenker jeghva skal dere idag?
også tannlegen i kveld
![]()
Jeg fortsetter med kryssende fingreJatrengte det virkelig! La det fortsette slik
![]()
Hva skal du gjøre der?Må komme meg til byen snsrt
Takk for detI like måte![]()
Ja,det er detNei hver sin smak. Her har det blitt en fast tradisjon i vennegjengen at vi inviterer på valgdag![]()
Uff da... Du får slappe ordentlig av i dag daKjenner at helgen har vært hektisk!Glad jeg ikke har noen planer i dag...
Det skal jeg...gubben skal jammen meg få ordne til middag når han kommer hjem ogs,da jeg sliter litt med å gå i dagUff da... Du får slappe ordentlig av i dag da![]()
Måtte du løpe langt? Hi hiLøper for å se![]()
Håper du fant noe spennende å spise?Påtide å løfte på rumpa og sette seg i rett gir. Klærne vasker deg desverre ikke selv - ei heller lager lunsjen seg.hva skal man spise mon tro..
God turfant ut at jeg venter med husarbeid til etterpåkanskje lille N sovner i vognen sin når vi går ut. så da tar vi å gjør oss klar for å dra ut en tur
![]()