Ikke tomt ennå??Og nå snart ferdig med nr 4
Blir jo aldri tomt?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tomt ennå??Og nå snart ferdig med nr 4
Blir jo aldri tomt?!![]()
Blir nok dårlig med detGanske rolig på forumet i dag?
Blir vel ikke mer oktoberhint av slikt?
Det fant jeg ut når jeg regnet sammen nåHjelper på da ja.
Så godt daihvertfall ertesuppe!
Jeg skal vel på jobb. Og stemme siden jeg ikke orka i dag.hva er deres planer for morgen da?
her skal jeg levere jenta mi i barnehagen og avbestille tannlegen. jeg er ikke i form til å sitte i den stolen i morgenjo også må jeg stemme da
![]()
jeg glemte stemmekortene hjemme når vi var ute så tar det i morgenJeg skal vel på jobb. Og stemme siden jeg ikke orka i dag.ellers ingen planer.
Skal til byen å hente pakker og kjøpe sminke.hva er deres planer for morgen da?
her skal jeg levere jenta mi i barnehagen og avbestille tannlegen. jeg er ikke i form til å sitte i den stolen i morgenjo også må jeg stemme da
![]()
Alle har nok godt av litt alenetid innimellom![]()
Åhjeg glemte stemmekortene hjemme når vi var ute så tar det i morgenjobb ja. skal på aps tiltak på tirsdag huff som jeg gruer meg
men sånn er det når legen nevner ufør...
hvordan sminke bruker du da?Skal til byen å hente pakker og kjøpe sminke.
jepp. dessverre på en måteÅhhan vil at du skal søke ufør?
Utrolig kjedelige greier! Men godt noen endelig tar tak i det. Vet ikke hva slags sykdom du har, men høres ut som det kanskje er lurt å gå den veien. Selv om det er kjedelig i lengden, så er det ikke akkurat så mye man kan gjøre med det.jepp. dessverre på en måtemen bra på andre måten. jeg har vært syk 6 år og fikk diagnosen først i år så har slitt mange år med kamp om at legene skulle tro meg. overlegen i bydelen her og turnus legen tok tak i dette og jeg er så glad for det !!! har ikke fullført VGS og dårlig med jobberfaring. det var at jeg pratet med 2 venninner som har dette at jeg skjønte at det og tok opp kampen enda mer. hadde ikke legen tatt tak i dette hadde jeg fått privat
Er fordi drt er poppis det![]()
Ja det har jeg skjøntLenge siden jeg har spist noe jeg har fiska selv :O
Nærmeste jeg kommer er vel fisk fra meny. Men ørret er kanskje ikke anbefalt når man er gravid.Ja det har jeg skjønt![]()
Jeg å, det skal virkelig smake
Nei men laks kan du spiseNærmeste jeg kommer er vel fisk fra meny. Men ørret er kanskje ikke anbefalt når man er gravid.
Ja helsigvis!! Veldig glad i laks. Mannen steker den alltid perfekt <3Nei men laks kan du spise![]()
Greit å kunne fordele som det selv passerEr greit når de har så mye lekser