Skravletråd september

åja flink du er :) å det er så typisk det :p jeg må få stemt jeg også, men aner ikke hva jeg skal stemme :p
Jo tAkk. Mannen driver og styrer med noen ledninger . Skjønner ikke hvorfor han skal leke elektriker. Blir jævlig sur :P
Jeg aner ikke hva jeg skal stemme jeg heller. Tar det på feelingen!

God dag jenter :D hva står på planen? :) gjett hvem som er frisk igjen? :D lille N :D :D :D ❤️ siste kuren med antibiotika idag :)
God morgen :)
Å, så bra :D
I dag kommer mamma for å hjelpe samboeren å løfte ting oppå loftet i garasjen.. Så tenkte jeg kanskje å bake eplekake eller å strikke et hårbånd/lue til det settet jeg har strikka. Får se hvor jeg ender..
Du da?

mannen disker opp med egg igjen, men idag har han en annen vri så er spent :D jeg er jo så sliten pga mensen. kroppen min tåler ikke den, men en graviditet tåler den. jeg har aldri vært så oppgående som da jeg var gravid. merkelig det der :p

God morgen :)
Å, så bra :D
I dag kommer mamma for å hjelpe samboeren å løfte ting oppå loftet i garasjen.. Så tenkte jeg kanskje å bake eplekake eller å strikke et hårbånd/lue til det settet jeg har strikka. Får se hvor jeg ender..
Du da?
eplekake er godt det :D svigerfar kommer på besøk om 2 timer så må rydde og vaske :p jeg orker ikke så mye pga mensen. blir helt slått ut energimessig av den :p

eplekake er godt det :D svigerfar kommer på besøk om 2 timer så må rydde og vaske :p jeg orker ikke så mye pga mensen. blir helt slått ut energimessig av den :p
Ah, du får slenge gubben rundt!
Er ikke mye oppegående selv med mensen... Har helt syke smerter som fører til oppkast og feber.. Håper smertene forandrer seg etter å ja fått unge. Både mamma og gyn min sier at den vil forandre seg..

Ah, du får slenge gubben rundt!
Er ikke mye oppegående selv med mensen... Har helt syke smerter som fører til oppkast og feber.. Håper smertene forandrer seg etter å ja fått unge. Både mamma og gyn min sier at den vil forandre seg..
Det høres ikke bra ut! Jeg og har hatt vonde menstruasjoner og det ble mye bedre etter fødsel.

mannen disker opp med egg igjen, men idag har han en annen vri så er spent :D jeg er jo så sliten pga mensen. kroppen min tåler ikke den, men en graviditet tåler den. jeg har aldri vært så oppgående som da jeg var gravid. merkelig det der :p
Høres herlig ut å få disket opp med mat til seg :) Her er mannen sendt på butikk så jeg får meg ost på skiva :p

Back
Topp