Vi er invitert i bursdagsselskap. Håper jeg får sove litt mer før vi går. I natt ble det tre timer og jeg ble vekket tre ganger.Hva skal dere i dag da?
Hva skal du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er invitert i bursdagsselskap. Håper jeg får sove litt mer før vi går. I natt ble det tre timer og jeg ble vekket tre ganger.Hva skal dere i dag da?
Først må mann og barn våkne. Er overrasket over at mini sover ennå :-O. Hører det regner godt ute så blir nok en kosedag inneHva skal dere i dag da?
Her er det grått og trist, men det regner ikke nåFørst må mann og barn våkne. Er overrasket over at mini sover ennå :-O. Hører det regner godt ute så blir nok en kosedag inne![]()
Bra mål dethadde et slikt mål jeg også
![]()
God morgen! Hatt en bra natt?God morgen![]()
Hva skal dere i dag da?
Får ikke sove,vært våken siden 4
Ja,det er santSynes det er gøyere å ha et plagg å gå etter, motivasjonsmessig![]()
Huff! Ikke bra! Håper du får sove litt i dagSamme her. Våken siden halv fire!
Random qoute:
Det er bare lov med ett visst antal qouter etter hverandre. Tror det er maks 4![]()
Trengte den påminnelsen jeg ogsåVar jeg ikke klar over! :O takk for at du ifra![]()
Tre timer med søvn![]()
du da?
Huff! Ikke bra! Håper du får sove litt i dag
Ja,det er santhar aldri hatt og kommer aldri til å ha kg som delmål
![]()
Er mye annet som spiller inn instede for disse kiloeneEnig. Har 12kg som hovedmål. Men føler det er mer oppnåelig med plagg som mål å komme seg inn i :å bukser er greit til sånn. Hovedmål der er buksa mi i str 26. DEN skal jeg inn i![]()
God morgenGod morgen![]()
Opphold her også nå men grått så blir ikke overrasket over mer regnHer er det grått og trist, men det regner ikke nå
Er mye annet som spiller inn instede for disse kiloene![]()
Gikk etter plagg og cm jeg![]()
Hvor gammelt er barnet?Ja, det var veldig kjektuten å bli forstyrret av mann eller unger.
Rart å sitte å diskutere politikk med lille ungen sin![]()