Får se an været men blir nok en rolig dag med litt lekser som må gjøres,klær som må vaskes osvVi er invitert i bursdagsselskap. Håper jeg får sove litt mer før vi går. I natt ble det tre timer og jeg ble vekket tre ganger.
Hva skal du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se an været men blir nok en rolig dag med litt lekser som må gjøres,klær som må vaskes osvVi er invitert i bursdagsselskap. Håper jeg får sove litt mer før vi går. I natt ble det tre timer og jeg ble vekket tre ganger.
Hva skal du i dag?
Er de våkne nå?Først må mann og barn våkne. Er overrasket over at mini sover ennå :-O. Hører det regner godt ute så blir nok en kosedag inne![]()
Regnet med detVar jeg ikke klar over! :O takk for at du ifra![]()
Er våkne nå herEr de våkne nå?
Mine sover fortsatt![]()
Hva har du laget i gave?Hallohelt stille fra denne kanten i går, det tar tid å kjøre fra Trøndelag til Østlandet. Men vi er her og om 1,5 time skal vi i dåp i øsepøsende regn. Kan forresten fortelle at jeg er akkurat ferdig med å sy i knappene på dåpsgaven,greit å være tidlig ute. Haha
![]()
Rydde hus,vaske klær ,kb må gjøre lekserForhåpentligvis søvne etter en ganske søvnløs nattenn du?
18 årHvor gammelt er barnet?
tok det lang tid å kjøre?Hallohelt stille fra denne kanten i går, det tar tid å kjøre fra Trøndelag til Østlandet. Men vi er her og om 1,5 time skal vi i dåp i øsepøsende regn. Kan forresten fortelle at jeg er akkurat ferdig med å sy i knappene på dåpsgaven,greit å være tidlig ute. Haha
![]()
Rolig søndag er herligGleder mrg til enrolig søndag
Fy, kan ikke legge ut såntHvert litt små oppratt i dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HahaBare åt meg for mett. Kiloet jeg tok av denne uka kom vel på igjenhhaha
Ah stort barn da18 årlille babyen min! Hvor ble tiden av?
Det er det så absoluttRolig søndag er herlig![]()
Hjelpes.....hørtes slitsomt utFår ikke sove,vært våken siden 4
Det kan gå, men krever nok knallhard disiplinDet er santtrives mye bedre dom 64 kilo enn som 76 akkurat nå
12 uker, 12 kilo. Det går vel det?
![]()
God morgen fra hyttaGod morgen![]()
Blåser sure elefanter her ogsåFysj som det blåser
Hehe...du kan nok de rette triksene duNød lærer naken kvinne å spinne..
Er det ikke det det heter
Måtte jo få mat til min stakkars mann på bordet, han har jo ikke spist siden burgerne med ungene i 17 tiden..
Hørtes koselig utHeiI dag har jeg hatt den kjekkeste kvelden på lenge. Hev gubben på dør og har hatt alenetid med eldste ungen! Rett og slett kjempe koselig
![]()
Hva har dere gjort på?