Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ut og levere et par bossekker med klærGod "morgen".
Er akkurat ferdig med frokosten nå.
Skal etterhvert rydde og vaske.
Hva skal dere i dag
Grattis med detOver 2000![]()
God dagGod morgen! I natt har jeg virkelig sovet hardt![]()
Dere driver med da?
Så bra hun er bedreGod morgenvi får se hvordan formen til lille N blir
hun gråt sykt i natt og kom puss så tror den andre trommehinnen sprakk
hun tar seg ikke til øret lenger. Feberen er mye lavere og fortsatt våtere bleier
hun har en del slim så hun hoster og snørra renner. Men bedre ja, så nå går det rett vei håper vi
i natt drømte jeg at min mann var rik
![]()
Hva skal dere idag?
Her blir vi inne og koser ossspille litt the sims etterpå, men først må jeg skravle litt da
![]()
Ja!Neiså kjedelig!
Hun spiste nettopp egg ogsåSå bra hun er bedreda går det nok rette veien!
Her er det familiebesøk og bursdag idag!![]()
Hihi..
Lille U ligger på sofaen ved siden av meg og koser seg med smokken sin og ser på meg med store øyne.
Slik ligger han en 5 minutter og lager godlyder.
Jeg tar han opp på fanget, 15 sekunder senere sover han...
Sovne på sofaen, nei det går ikke![]()
God morgen!
Her ble det seint i seng, så da ble det seint opp igjen også.. Naboen hadde fest og samboeren så på film "med meg" (jeg sov meg stortsett igjennom filmene).
Planer for dagen?
Det trengte du nokMorn mornble sen morgen på meg også her. Fikk sove helt til 11 idag
sliten mamma trengte nok det
så har vi trilla tur i knallværet i et par timer. Hva er dine planer idag da?
Jaherregud så gøy
bygger det største huset da
![]()
Satser på at det dukker opp noe for deg da![]()
Det trengte du nok
Så deilig daHer har det regna og nå er det grått. Jeg har hvert på garnbutikken, fikk hjelp til å fikse et hull i bodyen jeg har strikka. Så har jeg satt brøddeig til heving og nå begynner jeg på fyltehorn.
Ellers så skal vi handle mat og så vet jeg ikke mer.. Der da?![]()
JaÅh, fikk lyst å spille sims nå. Er så gøy å bygge drømmehuset der![]()
Har vært og funnet meg klær til i kveld da vi skal på sommerfest med jobben. Når prøver jeg å få mini til å ta den andre luren sin for dagen men ser ut til å bli en utfordring da han er lys våken. Resultatet blir sikkert en sutrete trøtt gutt i 4-5 tiden som vil sove da. Men sover han da blir han festlig å få til å sove til nattenGod morgenvi får se hvordan formen til lille N blir
hun gråt sykt i natt og kom puss så tror den andre trommehinnen sprakk
hun tar seg ikke til øret lenger. Feberen er mye lavere og fortsatt våtere bleier
hun har en del slim så hun hoster og snørra renner. Men bedre ja, så nå går det rett vei håper vi
i natt drømte jeg at min mann var rik
![]()
Hva skal dere idag?
Her blir vi inne og koser ossspille litt the sims etterpå, men først må jeg skravle litt da
![]()
Nettopp kommet hjem fra shoppingrunde og nå er det å få mini til å ta den andre luren. Var egentlig stuptrøtt i 2 tiden meeen nektet å sove da. Og lys våken nå:-/God morgen!
Her ble det seint i seng, så da ble det seint opp igjen også.. Naboen hadde fest og samboeren så på film "med meg" (jeg sov meg stortsett igjennom filmene).
Planer for dagen?
Så søttHihi..
Lille U ligger på sofaen ved siden av meg og koser seg med smokken sin og ser på meg med store øyne.
Slik ligger han en 5 minutter og lager godlyder.
Jeg tar han opp på fanget, 15 sekunder senere sover han...
Sovne på sofaen, nei det går ikke![]()