Skravletråd september

God morgen :) vi får se hvordan formen til lille N blir :) hun gråt sykt i natt og kom puss så tror den andre trommehinnen sprakk :( hun tar seg ikke til øret lenger. Feberen er mye lavere og fortsatt våtere bleier :D hun har en del slim så hun hoster og snørra renner. Men bedre ja, så nå går det rett vei håper vi :) i natt drømte jeg at min mann var rik :p

Hva skal dere idag? :)
Her blir vi inne og koser oss :) spille litt the sims etterpå, men først må jeg skravle litt da :D
Så bra hun er bedre:) da går det nok rette veien!
Her er det familiebesøk og bursdag idag!:D

Hihi..
Lille U ligger på sofaen ved siden av meg og koser seg med smokken sin og ser på meg med store øyne.
Slik ligger han en 5 minutter og lager godlyder.
Jeg tar han opp på fanget, 15 sekunder senere sover han...
Sovne på sofaen, nei det går ikke :P

Hihi..
Lille U ligger på sofaen ved siden av meg og koser seg med smokken sin og ser på meg med store øyne.

Kjenner meg igjen;) de sover visst best på oss :)

Hei damer!

Endelig kommet hjem etter noen herlige timer ute i knallværet :) trilletur er deilig når solen stråler :)
Hva gjør dere idag da?:)

God morgen!
Her ble det seint i seng, så da ble det seint opp igjen også.. Naboen hadde fest og samboeren så på film "med meg" (jeg sov meg stortsett igjennom filmene). :p
Planer for dagen?

Morn morn ;) ble sen morgen på meg også her. Fikk sove helt til 11 idag ;) sliten mamma trengte nok det :) så har vi trilla tur i knallværet i et par timer. Hva er dine planer idag da?

Morn morn ;) ble sen morgen på meg også her. Fikk sove helt til 11 idag ;) sliten mamma trengte nok det :) så har vi trilla tur i knallværet i et par timer. Hva er dine planer idag da?
Det trengte du nok ;)
Så deilig da:) Her har det regna og nå er det grått. Jeg har hvert på garnbutikken, fikk hjelp til å fikse et hull i bodyen jeg har strikka. Så har jeg satt brøddeig til heving og nå begynner jeg på fyltehorn.
Ellers så skal vi handle mat og så vet jeg ikke mer.. Der da? :)

Satser på at det dukker opp noe for deg da:)

Jepp. Krysser fingrene for det. Kunne også tenkt meg å jobbe som regnskapsfører. Elsker tall og datajobbing, så det kunne passa bra :)

Det trengte du nok ;)
Så deilig da:) Her har det regna og nå er det grått. Jeg har hvert på garnbutikken, fikk hjelp til å fikse et hull i bodyen jeg har strikka. Så har jeg satt brøddeig til heving og nå begynner jeg på fyltehorn.
Ellers så skal vi handle mat og så vet jeg ikke mer.. Der da? :)

Ååja. Gjorde godt :) hadde vært deilig ned en slik dag til i morgen, så får smiske med samboer ikveld igjen ;) overraska han tross alt med forhåndsbestille Fall Out 4 spill til playstation som han har vente på så lenge, og kjøpe han en paninipresse som han har ønska seg i mange år. Bare fordi ;) så har vel noen kjærestepoeng å bruke ;) haha

Hva skal du fylle hornene med? Ble ikke lite sulten nå nei :p
Jeg skal nok få unnagjort noe husarbeid, og noe papirarbeid. Så skravling og lage pizza :)

God morgen :) vi får se hvordan formen til lille N blir :) hun gråt sykt i natt og kom puss så tror den andre trommehinnen sprakk :( hun tar seg ikke til øret lenger. Feberen er mye lavere og fortsatt våtere bleier :D hun har en del slim så hun hoster og snørra renner. Men bedre ja, så nå går det rett vei håper vi :) i natt drømte jeg at min mann var rik :p

Hva skal dere idag? :)
Her blir vi inne og koser oss :) spille litt the sims etterpå, men først må jeg skravle litt da :D
Har vært og funnet meg klær til i kveld da vi skal på sommerfest med jobben. Når prøver jeg å få mini til å ta den andre luren sin for dagen men ser ut til å bli en utfordring da han er lys våken. Resultatet blir sikkert en sutrete trøtt gutt i 4-5 tiden som vil sove da. Men sover han da blir han festlig å få til å sove til natten

God morgen!
Her ble det seint i seng, så da ble det seint opp igjen også.. Naboen hadde fest og samboeren så på film "med meg" (jeg sov meg stortsett igjennom filmene). :p
Planer for dagen?
Nettopp kommet hjem fra shoppingrunde og nå er det å få mini til å ta den andre luren. Var egentlig stuptrøtt i 2 tiden meeen nektet å sove da. Og lys våken nå:-/

Hihi..
Så søtt:-). Kan ikke det smitte litt over her også? Ligger å lager godlyder men sove? Nei det skal han ikke. Kan vugge vognen i stykker før han sovner

Back
Topp