Nei, men da er man iallefall kvitt et problem.Ikke jeg. Det hjelper ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men da er man iallefall kvitt et problem.Ikke jeg. Det hjelper ikke.
Helt enig!
Hadde iallfall fått smake på sin egen medisin. Vil tro at det må være en jævlig måte å dø på.Men det hjelper ikke og er for lettvindt. Bør råtne i fengsel
Men bedre han sitter i fengsel og får kjenne på det han har gjortNei, men da er man iallefall kvitt et problem.
Det må det ha værtHadde iallfall fått smake på sin egen medisin. Vil tro at det må være en jævlig måte å dø på.
Ja, kanskje om han faktisk må sitte der i 30 år. Her i norge er det latterlig! Ingen hensyn til pårørende what so ever!!Men bedre han sitter i fengsel og får kjenne på det han har gjort
Vet ikke hvordan det er i frankrike. Men mange steder blir jo de spm dreper barn og de som er pedofile banket opp i fengselJa, kanskje om han faktisk må sitte der i 30 år. Her i norge er det latterlig! Ingen hensyn til pårørende what so ever!!
Er det den saken som var i 2010/11 eller det en ny sak?Var i frankrike
Hmm vet ikke. Så ikke på datoen på artikkelen. Var en av nettavisene på fb som hadde linket til denEr det den saken som var i 2010/11 eller det en ny sak?
God morgenGod morgen![]()
Ikke så mye på dagen tror jeg. Gjerne handle litt. Ellers er det sommerfest med jobben i kveld. Du da?Hva skal dere i dag?
Ja, det er jo lov å håpeVet ikke hvordan det er i frankrike. Men mange steder blir jo de spm dreper barn og de som er pedofile banket opp i fengsel
For en verden vi bor i:-OEn far som puttet sønnen i vaskemaskinen fordi han var ulydig å som satt å hørte på hylene hanns til han døde...
Nettopp tatt meg en lang dusj!God morgen. Skal dere noe kjekt i helgen?
Koselig med festIkke så mye på dagen tror jeg. Gjerne handle litt. Ellers er det sommerfest med jobben i kveld. Du da?
Så herligNettopp tatt meg en lang dusj!
Ja spesielt med den gjengen der:-D. Festkomiteen på jobb får til de morsomste sammenkomster på jobb. Tror jeg hadde gangsperr i magen etter julebordet:-DKoselig med fest![]()
Spiller ingen rolle uansett...saken er lik ille!Hmm vet ikke. Så ikke på datoen på artikkelen. Var en av nettavisene på fb som hadde linket til den
Spiller ingen rolle uansett...saken er lik ille!![]()
Så det... er nå han har fått dommen! Håper han får en vondt tid i fengslet!