Skravletråd september

Får håpe på det. Skal krysse fingrene for deg. Hadde håpet det skulle skje noe før her, men nå ser jeg ikke lyst på det mer.. Bare lei..
Ja, føler den blir bare større og større nå...
Mhm, virkelig snodig... Ja, mener å ha hørt det jeg også

Ser på bilder at magen blir større, men skjønner ikke hvordan det skal gå ant at huden strekker på seg mer?!?!

Er mannen/partneren din tålmodig?

Ser på bilder at magen blir større, men skjønner ikke hvordan det skal gå ant at huden strekker på seg mer?!?!

Er mannen/partneren din tålmodig?
Ikke jeg heller.. Merkelig at den har blitt så stor som den er :p
Vil vel ikke akkurat si det.. Han har mast siden jeg var 3mnd på vei om jeg kan ploppe ut datteren hans :p
Din da?

Ikke jeg heller.. Merkelig at den har blitt så stor som den er :p
Vil vel ikke akkurat si det.. Han har mast siden jeg var 3mnd på vei om jeg kan ploppe ut datteren hans :p
Din da?

Haha! Hyggelig da! Hjelper kanskje ikke på din tålmodighet akkurat at han er ivrig :p Min vil gjerne få malt det som skal males i leiligheta så vi slipper å bo hos foreldra hans dersom barnet kommer før tiden. Vil ikke bo i malingsdunst. Men etter malinga er gjort blir han utålmodig tror jeg. Han er den eneste av oss som prater med magen, jeg synes det er litt pinlig, akkurat som å høre på en privat samtale :O Tror han gleder seg mer enn meg. Jeg klarer ikke se for meg lenger frem i tid enn til fødsel og hjemreise.

Haha! Hyggelig da! Hjelper kanskje ikke på din tålmodighet akkurat at han er ivrig :p Min vil gjerne få malt det som skal males i leiligheta så vi slipper å bo hos foreldra hans dersom barnet kommer før tiden. Vil ikke bo i malingsdunst. Men etter malinga er gjort blir han utålmodig tror jeg. Han er den eneste av oss som prater med magen, jeg synes det er litt pinlig, akkurat som å høre på en privat samtale :O Tror han gleder seg mer enn meg. Jeg klarer ikke se for meg lenger frem i tid enn til fødsel og hjemreise.
Nei, hjelper ikke akkurat det nei..
Det skjønner jeg ;) Vi er heldigvis ferdig med den verste malinga..
Han her snakker av og til med magen, mest for å spørre om hun kommer snart.. Ellers synes vi begge det er litt rart..
Nei, vanskelig å se for seg fremtiden. Men det kommer seg nok ;)
Nå blir det natta her.. Jeg har halv sovet på sofaen de siste 3 timene, mens han her har sett på film "med meg" :p God natt :)

Nei, hjelper ikke akkurat det nei..
Det skjønner jeg ;) Vi er heldigvis ferdig med den verste malinga..
Han her snakker av og til med magen, mest for å spørre om hun kommer snart.. Ellers synes vi begge det er litt rart..
Nei, vanskelig å se for seg fremtiden. Men det kommer seg nok ;)
Nå blir det natta her.. Jeg har halv sovet på sofaen de siste 3 timene, mens han her har sett på film "med meg" :p God natt :)

Innmari klient ja ;) men fint at de blir kjent med pappas stemme også før fødsel. Her hører lille mest min og hun på nabokontoret på jobb :p

God natt!! Jeg sovna i kveld og våkna i 20tiden så blæ.

God morgen :-). Tidlig våkne her idag:-/. Så en som ligger ved siden av meg og bare koser og lager koselyder :-D

Aaaaaau, har spist for mye suppe og det føles som om magen skal deles på langs på midten!
Au! Hørtes ikke noe godt ut... hvilken suppe har du spist?

Ferdig! (mangler bare silkebånd i buksa)
b09c36cb6d562fd1440ff7cbc104f1c4

Orginal etter oppskrift og min versjon med dobbel perlestrikk (mangler silkebånd i buksa, fant ikke på butikken i dag)
0865f2e2dcaac7f13871f7bb2794b0c6

Orginal etter oppskriften og min versjon med dobbel perlestrikk
603979cfcdc04964ba6737c3f91c6074
Du er kjempe flink ;) ;)

God morgen :-). Tidlig våkne her idag:-/. Så en som ligger ved siden av meg og bare koser og lager koselyder :-D
God morgen :)
Tidlig våken her også pga hunden :p er jo som å ha en baby det :p
Fått en god natt ellers da?

Bare pose-tomatsuppe, men spiste hele alene :p og så blir jeg så tørst av ferdig-suppe for det er jo en del salt i, så ble vel 1,5 l vann også :O
Å gud bedre! Spiste du opp hele posen selv? :p å såååå my vann...hadde eksplodert jeg da :o

Å gud bedre! Spiste du opp hele posen selv? :p å såååå my vann...hadde eksplodert jeg da :o

Føltes akkurat sånn ut etterpå ja, men var så sulten! Og det smakte så godt. Ikke akkurat gourmet men av en enkelt annen grunn var det nyyyydelig. Hadde pastaskruer og egg oppi også :p

Føltes akkurat sånn ut etterpå ja, men var så sulten! Og det smakte så godt. Ikke akkurat gourmet men av en enkelt annen grunn var det nyyyydelig. Hadde pastaskruer og egg oppi også :p
Tomatsuppe er jo godt,i alle fall med egg oppi ;)

Best med melk ved siden av da. Har ikke lyst på mat med sterke smaker for tiden, har smaksløker som en 5åring :p
Vil ikke ha sterk mat jeg heller,for da er som at roper på halsbrannen :p og den er det hat over!!
Melk er min bestevenn nå :D

Får halsbrann av sjokolade :(

Pussig, elsker det fortiden jeg også. Hvor mye drikker du om dagen?
Sjokolade kan ikke jeg spise heller før det kjennes ut som om jeg har drukket et glass med syre... og det værste er at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i det femra før,men nå har jeg lyst på det hele tiden :/ kanskje lik så greit at jeg får halsbrann da :p

Kan drikke alt fra et stort glass til en kartong på 1.75 :p
Du da?

Sjokolade kan ikke jeg spise heller før det kjennes ut som om jeg har drukket et glass med syre... og det værste er at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i det femra før,men nå har jeg lyst på det hele tiden :/ kanskje lik så greit at jeg får halsbrann da :p

Kan drikke alt fra et stort glass til en kartong på 1.75 :p
Du da?

Oj, Kanskje ikke 1.75l men 1l går lett ned på en dag! En halv liter til frokost.

Er vanligvis glad i sjokolade men ikke nå. Sjokolademelk derimot ;)

Back
Topp