I hefte til dale garn nr 310. Den er egentlig i glattstrikk, jeg har brukt dobbel perlestrikk i stedetOj så flott den er! Kan jeg spørre om hvor man finner oppskrift på den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I hefte til dale garn nr 310. Den er egentlig i glattstrikk, jeg har brukt dobbel perlestrikk i stedetOj så flott den er! Kan jeg spørre om hvor man finner oppskrift på den?![]()
Søk opp tinderlove. Siden jeg kjøpte den brukt, så vet jeg ikke hva den heter. Mener den er på jollyroom, mener jeg har sett den derEr akkurat en slik vi er på jakt etter![]()
Mhm!Satser på føding i helga! Hvordan er månefasen nå egentlig?
Mhm, lett at det blir sånn..Jajoo, bør vel det. Er bare så dårlig på å spise lunsj. Idag ble det glemt av fordi jeg trilla ned å henta broren min så trilla vi tur for å få snupps til sove. Må skjerpe meg litt der
Det var en lur ide. Har ikke tenkt på sånt. Det er jo supergodt. Drikker ikke melk, så måtte blitt med vaniljekesam kanskje og naturell youhurteller cottage cheese. Det er godt
![]()
Ja, virkeligSå deilig å snart være ferdig![]()
Er bra det daTakkPrøver meg
2 buksa jeg strikker
![]()
Må pent vente jeg også
På mann og 5 barn![]()
Vi skal ikke.Flere som skal ha taco i dag?![]()
Sjekk tråd på generelt så får du svar! Gleder meg sykt! Er såååå sulten!!Vi skal ikke.
Hva har du i?
Vi har ikke noe obligatorisk taco-fredag viFlere som skal ha taco i dag?![]()
Å dæven. Hvilken dag har dere det da?Vi har ikke noe obligatorisk taco-fredag vi![]()
Når vi føler for det dagenÅ dæven. Hvilken dag har dere det da?![]()
Hva skal du der?Må snart komme meg avgårde til lillesrtrøm
Møte noen flotte jenterHva skal du der?