Han er som megMhm.. Men sånn er det med han.. Han liker godt kaker som gulrotkake osv som er saftigGår sikkert ann å dele den vannrett og fylle på noe
Kanskje litt krem og plommesyltetøy
![]()
Går ann å prøve krem og syltetøy ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er som megMhm.. Men sånn er det med han.. Han liker godt kaker som gulrotkake osv som er saftigGår sikkert ann å dele den vannrett og fylle på noe
Kanskje litt krem og plommesyltetøy
![]()
Når er snuppa di født? Min er født 11det gjør det ikke![]()
Nei det er jo noen gode timerSatser på detmen om hun starter å sove fra midnatt og helt til syv så skal jeg ikke klage
![]()
Vi kalte de bjørnebær da vi var små, men bjørnebær er jo noe helt annetDet er jeg ikke sikker på, men vet hvilke du mener
Oi, så du må holde på henne en time gjerne?Som regel ikke, for da våkner hunpå dagen er hun en lett sover hjemme. Men sover godt i vogna på tur.
![]()
Hehe...det er bra timingVeldigkom hjem 1 min før posten. Snakk om bra timing
![]()
Blokkebær heter deDet er jeg ikke sikker på, men vet hvilke du mener
Det trengte du sikkertVar godt med ekstra dupp![]()
Høres jo ikke bra ut!Kan være luryjeg har ikke lagt inn men burde nok gjort det
Folk som får en halv seng osv og ikke får svar på mail osv.
MhmHan er som megmå ha det saftig!
Går ann å prøve krem og syltetøy ja![]()
JeppHehe...det er bra timing![]()
Jeg er enig i beigeTenk om dere kunne vært enige ang farge da![]()
åja jeg trodde det var henne som var født sist jegNår er snuppa di født? Min er født 11
HeheDet vil jeg og hamen tror vi skal ha det i morgen
![]()
Håper han dukker opp med noe godt snuppa vil spiseHåper jeg ogputter medisin og smertestillende i sjokolademelk
åja hehe
håper mannen snart ringer for vil han skal kjøpe leke til snuppa og noe god mat
![]()
Hjemmelaget pizza herHva blir det til middag i dag?
Blokkbær du mener?Hva heter de bærene som ligner på blåbær? Litt større en blåbær og buskene er nesten helt like![]()
hun vil ikke ha noe, men håper at hun spiser etter blunden sinHåper han dukker opp med noe godt snuppa vil spise![]()

Hva skal du ha på pizzaen din?Hjemmelaget pizza her![]()
Har du bilde?Morro når man ser fremgang på strikketøyetBuksa er ferdig festet, men mangler knapper og silkebånd.
Har begynt å feste bodyen. Den mangler også knapper.
Skal bli digg å bli ferdig med disse to som har hengt over meg så lenge...