Ja, skal sørover i barnedåp til nevøen min![]()
Åh, så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal sørover i barnedåp til nevøen min![]()
Nå?Å jeez nå ble jeg sur!!
Ja nå er jeg sur!
første gangen lille N var syk hadde hun først influensa så RS viruset og 4 barnesykdommen rett etter hverandreJa. :/ gruer meg allerede til den dagen lillesnupps blir syk av et slag.. :/
Ønsker dere en riktig god natt♡♡Skravles mer i morgenkose litt med henne før vi sover forhåpentligvis
![]()
første gangen lille N var syk hadde hun først influensa så RS viruset og 4 barnesykdommen rett etter hverandredet var noen heftige uker !! aldri gøy når de små er syke
![]()
Er det den du lager til navnefest?
Fyller du den med noe?![]()
JaSkal prøve den kaka i morgen jeg også![]()
Tusen takkÅh, så koseligdu får ha en god tur da
![]()
Det har aldri vært noe problem her. Men hun er jo helt vill:/ og når hun er så stor, så er det en kamp for å ikke bli sintMine har alltid vært slik. Gir snart opp å sove, blir jo bare vekket likevel
Tusen takk![]()
Tuppa gleder seg veldig til å sove på hotell med mamma i morgen![]()
Hva skjer?Ja nå er jeg sur!
Hjelper ikke så mye å bli sint, men av og til frister det veldig!Det har aldri vært noe problem her. Men hun er jo helt vill:/ og når hun er så stor, så er det en kamp for å ikke bli sint![]()
Koselig med hotellovernattingTusen takk
Koselig med hotellTusen takk
Haha! Er du p blind uten?Nei, da er det kveld her.
Linsene må taes ut over natta så her blir det en blind nattheldigvis tar mannen nattematingen i og med at jeg ikke ser en pøkk uten
![]()
Natta damer![]()
Koselig med hotell![]()
Koselig med hotellovernatting
Ja, gjør det for å korte ned kjøreturen litt, også for å vente på gubben da, så han kan være med på turenDeilig med en natt på hotell da![]()
jaVi skravles![]()

Takk,takkJanei for den er klissete inni siden den er brownies.
Lykke til![]()