Skravletråd september

Det hørtes lurt ut. Viktig med nok søvn :)
Skal ikke drøye for lenge her heller.
Ja trenger å lade opp kroppen før jobb i morgen. Er heldigvis delvis sykemeldt. Så det blir en kort dag for meg!

Høy brownies :)
Ååh hørtes godt ut :-). Prøver å finne viljestyrken til å være sunn her. Så kommer gubben hjem med sjokolade og chips:-@. Og ikke bare 1 pose chips men 2 poser fordi de i butikken da det ble billigere da siden de hadde tilbud på 2 poser til 40 kr

Ja klager ikke på den. Prøver å skravle meg litt opp eller ihvertfall holde meg rundt der en plass :-). Ikke sjans i havet på topp plassene ihvertfall
Jeg kommer meg heller ikke mye opp. Blir vel mellom 10-15 til slutt tenker jeg;)

Ja trenger å lade opp kroppen før jobb i morgen. Er heldigvis delvis sykemeldt. Så det blir en kort dag for meg!
Ja, da må du gjøre det :)
Godt det snart er helg også :)

Ja klager ikke på den. Prøver å skravle meg litt opp eller ihvertfall holde meg rundt der en plass :-). Ikke sjans i havet på topp plassene ihvertfall
Heldigvis ikke plasseringene som teller :p men gøy havne litt oppi toppsjiktet. Har falt to plasser idag jeg :p

Heihei. Her går det fint. Snuppa sover godt og mammaen nyter kvelden. Enn der?
Jeg har nettopp fått kveldstur og det var så deilig. Luften er så god :) Barna er lagt og jeg har lyst til å drikke litervis med te:)

Ååh hørtes godt ut :-). Prøver å finne viljestyrken til å være sunn her. Så kommer gubben hjem med sjokolade og chips:-@. Og ikke bare 1 pose chips men 2 poser fordi de i butikken da det ble billigere da siden de hadde tilbud på 2 poser til 40 kr
Potetgull er godt ;) hva kjøpte han? Gleder meg til lørdag,da dkal jeg spise potetgull og dip ;)

Back
Topp