Han kan jo være med å tenke litt når det gjelder hans side av familien i alle fallDet gidder jeg ikke. Sier hva jeg planleggger å så sier han god ide![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan jo være med å tenke litt når det gjelder hans side av familien i alle fallDet gidder jeg ikke. Sier hva jeg planleggger å så sier han god ide![]()
Gikk det fint?Gikk ned til byen og hjemVært på helsestasjonen
![]()
Uff da det hørtes kjipt utEn av lekene til snuppa har hengt seg oppsnuppa sover oppå meg, så jeg er litt fastlåst
Alltid godt å få rørt seg littGikk ned til byen og hjemVært på helsestasjonen
![]()
Jeg hater det... Vet ikke hva jeg skal finne påYes det er jegelsker å kjøpe gaver
Ja, si det..Hva skjer i kveld folkens ?
Ha ha neida er så klart dere som er tregeHahajaaaa, eller så er du bare veldig tidlig
![]()
Må legge ut tråd å se om du får noen tipsJeg hater det... Vet ikke hva jeg skal finne på![]()
En listen er fint! Men så var det å finne ut hva man skal kjøpe.Jeg begynnet somregel i oktobermen må først skrive liste over hvem som skal ha, og hva som skal kjøpes
![]()
Ja, det synes jeg. Er vel heller lite sannsynlig at det skjerHe he klart det er lov
Haha!! Er det ikke tråder om dette under "høytid" da?Må legge ut tråd å se om du får noen tips
Ha ha neida er så klart dere som er trege
Det gjorde vi også i fjorVi må bare få gang nå da![]()
Tenkte å ta bilder av mini og gi i gaver til besteforeldre![]()
Gikk det bra på helsestasjonen da?Ja, det er det![]()
Ja, det er det. I år må vi tenke litt mer på gaveneVeldig enkelt og greit![]()