Så braHurra! Da var skritt-målet nådd for idag og![]()
Har du vært ute på tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braHurra! Da var skritt-målet nådd for idag og![]()
Hva er målet?Juhu bare 105 innlegg til jeg er i mål
10000?Hurra! Da var skritt-målet nådd for idag og![]()
Angrer litt for at jeg ikke bakte her ogsåNå begynner deg å lukte deilig gjærbakst i husettipper barna blir glade når de kommer hjem fra skolen
![]()
Det jeg ikke orket hellerMinner meg på at jeg bør få fingeren ut!! Julegaver... Orker ikke stress i år!
He he tenk om jeg gjør detTror ikke du tar helt pause resten av mnd, når du har så lite igjen![]()
Jeg er ferdig snartMinner meg på at jeg bør få fingeren ut!! Julegaver... Orker ikke stress i år!
Det høres jo deilig ut. Må gjøre ferdig planlegginga først herJeg er ferdig snart
Så bra daJeg prøvde en ny oppskrift som jeg fant i Det søte liv sin oppskriftsbokden var utrolig god å jobbe med. Ikke klissete i det hele tatt
og resultatet ble meget bra
Vis vedlegget 135279
Wow utroligJeg er ferdig snart
Det husker jeg at jeg lagde mye av da jeg var fjortisSå bra da
Jeg bakte klippekrans fra det søte liv forrige helg og ble veldig fornøyd![]()
Ja, det er veldig godtDet husker jeg at jeg lagde mye av da jeg var fjortisdet er jo såååå godt
![]()
Skjer nok ikkeDu gjør jo selvfølgelig som du vil![]()
![]()
Må starte snart du daWow utroligjeg har faktisk ikke tenkt på julegaver enda. Og jeg som er så julette av meg
![]()
Ja det er veldig deilig altsåDet høres jo deilig ut. Må gjøre ferdig planlegginga først her![]()
Tror nok ikke jeg hellerSkjer nok ikke