Det gjør jeg ogsåGleder meg til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogsåGleder meg til det![]()
Altså... Jeg ba mannen kjøpe kvikk lunsj. Han kjøpte en av de store platene!! Den ligger og venter på meg. Roper nesten navnet mitt.Ikke frist!![]()
![]()
Takk takkGod morgen![]()
Ha en findag på jobb![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Altså... Jeg ba mannen kjøpe kvikk lunsj. Han kjøpte en av de store platene!! Den ligger og venter på meg. Roper nesten navnet mitt.
Den med blåbær? har jo vært tidligere å den?Hehe! Si den må være stille
Har du sett den nye kvikklunsjen?
For en uhøflig sjokolade. Si den må vente til lørdanAltså... Jeg ba mannen kjøpe kvikk lunsj. Han kjøpte en av de store platene!! Den ligger og venter på meg. Roper nesten navnet mitt.
Den med blåbær? har jo vært tidligere å den?
Mistenker det. Har fått legetime kl 10 så får se hva legen sier for noeHar mini ørebetennelse?
Sikkert 10-15år siaDen ja. Har den?
Har ikkje sett før![]()
Nei??? :-O hva mener du?? :-OHehe! Si den må være stille
Har du sett den nye kvikklunsjen?
Spørs om den venter så lengeFor en uhøflig sjokolade. Si den må vente til lørdan![]()
Bedre å gå en gang for mye og sjekkeSikkert lurt å sjekke for sikkerhets skyld![]()
Nei??? :-O hva mener du?? :-O
Spørs om den venter så lengehe he he!!! Skulle egentlig ha den i går. Men hadde ikke lyst på den likevel. Rart det der.
Jo,det er det da,men...Haha, åja
Det var jo ei god stund siden![]()
Jo,det er det da,men...![]()
Hva er det de kaller det...relansering? Har jo vært en god stund på Narvesen nå vet jeg...Åsså kommer de og skryter på seg at det er en nyhetmakan...
![]()
Hva er det de kaller det...relansering? Har jo vært en god stund på Narvesen nå vet jeg...![]()
Sikkert flere ogsåBare jeg som ikke har fått den med meg før nå da![]()
Den må vente så lengeNei??? :-O hva mener du?? :-O
Spørs om den venter så lengehe he he!!! Skulle egentlig ha den i går. Men hadde ikke lyst på den likevel. Rart det der.