jenta86
Gift med forumet
Det skjønner jegJa, det er jo en mulighet for dere
Jeg har jo termin en mnd etter, så er vel greit å holde seg hjemme. Orker ikke at fødselen skal starte på cupkampen heller![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJa, det er jo en mulighet for dere
Jeg har jo termin en mnd etter, så er vel greit å holde seg hjemme. Orker ikke at fødselen skal starte på cupkampen heller![]()
![]()
Jeg har spist opp mine..Jeg har en kvikk lunsj i kjøleskapet![]()
Definitivt.Men med litt modernisering, blir det nok knallbramed en så bra tomt, er det verd oppussingen regner jeg med
![]()
Signerer denneVet du hva, det der gjør det ikke til en dårlig mor.
Du gjorde helt rett.
Du avreagerte i fred og ro, en god mor gir seg selv en timeout når hun trenger det
Heldig du er.
Det tror jeg jeg også hadde gjort om jeg var der..
Men det var kaos !!Vært på storshopping?![]()
Ikke jeg hellerLiler ikke teite folk...
Første min ble født under en brann kampI know! Vet ikke om jeg tørr å dra til Lerkendal engang...redd for at jeg skal bli alt for ivrig så fødselen starter![]()
Uff...stakkars miniOff stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
Hva kjøpte du?Da er jeg hjemmefikk kjøpt så masse nytt
![]()
Tror jeg påSmakte godt da![]()
Jeg hadde spist den opp for lenge siden! Nam namDersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag![]()
Ok, ok...lover å smake!!!Like før jeg trekker tilbake invitasjonen altså
Her må det smakes, det sa min mor![]()
![]()
Hva har du handlet??Da er jeg hjemmefikk kjøpt så masse nytt
![]()
Oij! Var du på kamp da det startet eller?Første min ble født under en brann kamp![]()
Masse bukser, bodyer, ullsokker, strømpebukser og kjolerHva kjøpte du?
Bestikkelse på høyt planDa spiser jeg den![]()
Off stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
Men det var kaos !!
Ja var på åpning av værdens største name it butikk, så det var billig ja![]()
Nei, var hjemmeOij! Var du på kamp da det startet eller?