• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut

Det skal du virkelig ikke føle deg som! Enig med musemor i det hun sier! ;)

Ikke noe dårlig valg det ;)
Storkamp til helga :D
I know! Vet ikke om jeg tørr å dra til Lerkendal engang...redd for at jeg skal bli alt for ivrig så fødselen starter :p

Men noen ganger må man bare la den andre overta. Ellers sliter du d ut
han får ta henne i natt for jeg er så sliten at jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og dette er jo forsterket en del siden jeg allerde er syk. jeg merker jeg er så kvalm at jeg nesten spyr. det er ett signal på at kroppen er overbelastet +++ han har sagt at han skal ta henne :)

I know! Vet ikke om jeg tørr å dra til Lerkendal engang...redd for at jeg skal bli alt for ivrig så fødselen starter :p
Hihi, kan være mulighet for det om det blir mange mål ;) :p

han får ta henne i natt for jeg er så sliten at jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og dette er jo forsterket en del siden jeg allerde er syk. jeg merker jeg er så kvalm at jeg nesten spyr. det er ett signal på at kroppen er overbelastet +++ han har sagt at han skal ta henne :)
Det er bra :) du fortjener å få tatt litt vare på deg selv også. Det er like viktig det.

Skikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det :p

Hihi, kan være mulighet for det om det blir mange mål ;) :p
Ja! Eller om det er dårlig dommerdømming eller noe annet også...jeg blir alt for ivrig! :p

Back
Topp