Regnet med detJeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regnet med detJeg også![]()
han er ikke nok. det er kun mamma som gjelder når hun er syk <3 stakkars litenKunne ikke mannen ta henne?
huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut
Jo det er dårlig valgIkke noe dårlig valg det
Storkamp til helga![]()
Men noen ganger må man bare la den andre overta. Ellers sliter du d uthan er ikke nok. det er kun mamma som gjelder når hun er syk <3 stakkars liten![]()
I know! Vet ikke om jeg tørr å dra til Lerkendal engang...redd for at jeg skal bli alt for ivrig så fødselen starterIkke noe dårlig valg det
Storkamp til helga![]()
Bra jeg har gått glipp av den da![]()
dere her inne er så gode å ha ! <3 virkeligDet skal du virkelig ikke føle deg som! Enig med musemor i det hun sier!![]()
Hvem holder du med da?Jo det er dårlig valg
han får ta henne i natt for jeg er så sliten at jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og dette er jo forsterket en del siden jeg allerde er syk. jeg merker jeg er så kvalm at jeg nesten spyr. det er ett signal på at kroppen er overbelastet +++ han har sagt at han skal ta henneMen noen ganger må man bare la den andre overta. Ellers sliter du d ut
Hihi, kan være mulighet for det om det blir mange målI know! Vet ikke om jeg tørr å dra til Lerkendal engang...redd for at jeg skal bli alt for ivrig så fødselen starter![]()
Bra!Lagt meg![]()
Det er brahan får ta henne i natt for jeg er så sliten at jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og dette er jo forsterket en del siden jeg allerde er syk. jeg merker jeg er så kvalm at jeg nesten spyr. det er ett signal på at kroppen er overbelastet +++ han har sagt at han skal ta henne![]()
Vålerenga så klartHvem holder du med da?![]()
Nettop, bra han skal dethan får ta henne i natt for jeg er så sliten at jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og dette er jo forsterket en del siden jeg allerde er syk. jeg merker jeg er så kvalm at jeg nesten spyr. det er ett signal på at kroppen er overbelastet +++ han har sagt at han skal ta henne![]()
De har jo ikke gjort det så dårlig i år da, men et lite stykke opp til toppen daVålerenga så klart
Mhm det er detDe har jo ikke gjort det så dårlig i år da, men et lite stykke opp til toppen da![]()
Ja! Eller om det er dårlig dommerdømming eller noe annet også...jeg blir alt for ivrig!Hihi, kan være mulighet for det om det blir mange mål![]()
![]()
Håper på medalje da?Mhm det er det