Bra jeg har gått glipp av den daÅåh, det skal du være glad for. En plate ble oppspist på to dager :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jeg har gått glipp av den daÅåh, det skal du være glad for. En plate ble oppspist på to dager :/
Så flottser allerede mindre tørt ut. Så fortsetter bare med oljen![]()
nei :/Huff, har ikke antibiotikaen virket enda? :/
Hmm. Om du ikke merker bedring til i morgen så ville jeg har hørt med legen igjen.!nei :/
Vet du hva, det der gjør det ikke til en dårlig mor.huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut
det sa legen også, så jeg får se hvordan formen hennes her i morgenHmm. Om du ikke merker bedring til i morgen så ville jeg har hørt med legen igjen.!
Det er populært her ogsåHar ikke lagd det før, men blir helt sikkert godt![]()
Det er godt daVi har det ofte..
Vw golf stv av nyere type.
takk det trengte jeg å høreVet du hva, det der gjør det ikke til en dårlig mor.
Du gjorde helt rett.
Du avreagerte i fred og ro, en god mor gir seg selv en timeout når hun trenger det
Fullt program i dag?Hei på du![]()
Jada...men nå er jeg dausliten![]()
Å fillernNei.
Fikk melding tilbake at det var utsolgt, dessverre..
Ser luksusfellen nåDet er samme sted som Helstrøm, så det at du skal se MC utelukker ikke Helstrøm...
Måten du sa det på indikerte at det gikk samtidig så trodde muligens at du skulle se en annen enn den norske
Det er kjempegøyFotball er gøy![]()
Tja tøft tema daIkke uff
Incestsenteret holdt foredrag om hvordan de jobber, hvordan vi skal snakke med barna, tegn vi skal være obs på osv![]()
Det der ville ha blitt alt for mye for de fleste, også de uten ME..takk det trengte jeg å hørevi er jo bare mennesker vi og. tenker så mye på broren min, fortsatt lei meg etter vi mistet, venner som ikke er venner og at vi har bv inni bildet, minste broren min knakk kragebenet sitt i går, lille N som er veldig dårlig + nav idag som ikke vil samarbeide med legen min... tåler en del, men det er litt for mye. + minimalt med søvn med ME det er ikke lett
Jeg ogsåSer luksusfellen nå![]()
Kunne ikke mannen ta henne?huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut
takk. jeg takler ganske mye. mannen hjelper til hanDet der ville ha blitt alt for mye for de fleste, også de uten ME..
Syns du er tøff jeg.
Ingen som kan hjelpe deg litt?