• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut

huff i natt følte jeg meg som verdens verste mamma, men jeg var så sliten at jeg måtte bare sette henne foran tven og gå på badet puste ut og inn 10 min. holdt på å bryte sammen i natt jeg, men det hjalp og humøret mitt flatet ut
Vet du hva, det der gjør det ikke til en dårlig mor.
Du gjorde helt rett.
Du avreagerte i fred og ro, en god mor gir seg selv en timeout når hun trenger det

Hmm. Om du ikke merker bedring til i morgen så ville jeg har hørt med legen igjen.!
det sa legen også, så jeg får se hvordan formen hennes her i morgen :) hun får brått kjempevondt og gråter og gråter :(

Vet du hva, det der gjør det ikke til en dårlig mor.
Du gjorde helt rett.
Du avreagerte i fred og ro, en god mor gir seg selv en timeout når hun trenger det
takk det trengte jeg å høre :) vi er jo bare mennesker vi og. tenker så mye på broren min, fortsatt lei meg etter vi mistet, venner som ikke er venner og at vi har bv inni bildet, minste broren min knakk kragebenet sitt i går, lille N som er veldig dårlig + nav idag som ikke vil samarbeide med legen min... tåler en del, men det er litt for mye. + minimalt med søvn med ME det er ikke lett

takk det trengte jeg å høre :) vi er jo bare mennesker vi og. tenker så mye på broren min, fortsatt lei meg etter vi mistet, venner som ikke er venner og at vi har bv inni bildet, minste broren min knakk kragebenet sitt i går, lille N som er veldig dårlig + nav idag som ikke vil samarbeide med legen min... tåler en del, men det er litt for mye. + minimalt med søvn med ME det er ikke lett
Det der ville ha blitt alt for mye for de fleste, også de uten ME..
Syns du er tøff jeg.
Ingen som kan hjelpe deg litt?

Det der ville ha blitt alt for mye for de fleste, også de uten ME..
Syns du er tøff jeg.
Ingen som kan hjelpe deg litt?
takk. jeg takler ganske mye. mannen hjelper til han :) bare i natt så måtte han sove og han er ikke den rette når hun er lei seg det er kun mamma. hun gråt så fælt idag når jeg gikk ut så jeg hørte henne fra 5 etasje og ut :o og hun gråt og ville ut til mamma <3

Back
Topp