jenta86
Gift med forumet
Ja,det er detJa det er utrolig hva mAn kommer seg gjennom hvis man bare må![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,det er detJa det er utrolig hva mAn kommer seg gjennom hvis man bare må![]()
Synes det er irriterende.Haha du elsker ra, ra![]()
Har en liten frøken som ligger og ser påTror ikke jeg har sett den![]()
Kose degFår vel hoppe en kjapp tur i dusjen før jeg skal i forening. Satser på at gubben snart er hjemme til å ta over mini
![]()
Ikke gått glipp av noeTror ikke jeg har sett den![]()
Syntes det var kjekt så det ut somDoktor Ra Ra her også![]()
Nei det er vel begrenset hvor gøy det erIkke gått glipp av noe![]()
Tusen takkKose deg![]()
Det er det!Nei det er vel begrenset hvor gøy det er![]()
Ingenting!! Ligger i senga og slapper av. Gubben er på vei hjem med grillpølser og kvikk lunsj til meg. Mamma kommer snart bort til oss med lillemor som skal legge seg.Det er det!
Hva skal du i dag?
Skjønner ikke jeg heller men nå er hsn ikke helt i vater daSkjønner ikke hvorfor man skal uttale seg om sånt... Rakke ned på andre liksom. Finner man noen glede i det liksom??
Har de byttet stemme på han? Blir jobikke det samme da?De har byttet stemme ja![]()
![]()
Nei kan umulig være det. Må mangle sosial intelligens iallfall.Skjønner ikke jeg heller men nå er hsn ikke helt i vater da
He he innimellom såKlok mann![]()
Så deilig når de kommer i en sånn alder tenker jeg!! Gleder meg allerede selv om det ee mange år tilDa kom jenta hjemmom for å skifte til treningsklær,så syklet hun i vei...greit at hun er så selvstendig![]()
Jepp. Nei blir ikke det sammeHar de byttet stemme på han? Blir jobikke det samme da?
Det gjør han. Ikke måte på hva han legger utNei kan umulig være det. Må mangle sosial intelligens iallfall.