Hørtes deilig utGod ettermiddag! Vi har nå sittet i sola siden kl 12. Så varmt og deilig. Ansiktet er godt kokt![]()
Jeg sitter også å steiker meg nå
Middagen i dag bør grillmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig utGod ettermiddag! Vi har nå sittet i sola siden kl 12. Så varmt og deilig. Ansiktet er godt kokt![]()
Hørtes deilig ut
Middagen i dag ble grillmat![]()
Det var veldig deilig . Vi glemte alt av tid. I morgen griller vi strandaHørtes deilig ut
Middagen i dag bør grillmat![]()
Eller griller på strandaDet var veldig deilig . Vi glemte alt av tid. I morgen griller vi stranda![]()
Hadde vært gøy20-70 %
Ja da får du si ifra så får du møte meg![]()
Oi!! Godt tilbud!!20-70 %
Ja da får du si ifra så får du møte meg![]()
Høres godt ut med grillmatHørtes deilig ut
Middagen i dag bør grillmat![]()
Hehe ! Hørtes godt ut begge delerEller griller på stranda![]()
Ble siste gang jeg gjorde det for å si det sånnHahahater det!!
Her skinner solenHvordan er været hos dere? Jeg sitter ute i kortbukse og nyter sola![]()
Det var veldig godtHøres godt ut med grillmat![]()
Deilig med isSnille mannen kjøpte is til meg
Ja,men utrolig hva man klarer lell..ikke alle,men noen...var alenemor i 4år med jenta,var tøft noen ganger men jeg fant en måte å håndtere alt påJa jeg er veldig heldig. Føler meg litt bortskjemt. Og tenker på de stakkars alenemødrene som ikke får noe støtte![]()
får vondt av det...
Is er godtJeg drømmer om skokoladeis...
Ja det er utrolig hva mAn kommer seg gjennom hvis man bare måJa,men utrolig hva man klarer lell..ikke alle,men noen...var alenemor i 4år med jenta,var tøft noen ganger men jeg fant en måte å håndtere alt på![]()
Ja men takket være Sara fikk jeg mer lyst på grillpølser nå... Grilla på ordentlig bål altså..Is er godt![]()
Sikkert på en god stundSå brafor alltid liksom?
Bra! Jeg er god og rundtBlir provosert av dette. Har ikke noe i mot deer jo mennesker de og
![]()
GratulererKjekt å få lønnslippen på mail og se at en har steget i lønn![]()