Helt enig.Rør i 20minutters grøt er noe herk!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig.Rør i 20minutters grøt er noe herk!!![]()
Heldig du varJaBle kjempe overraska og glad
Så nå er jeg happy happy!! Må bare føde ut denne ungen nå
![]()
Vår er gråHøres bra ut. Skal sjekke farge straksVi går nok for en av de svarte/grå. Best ifht søling og grising.. Hvilken farge har dere?
Skal i foreningHva skal dere i kveld?
Vil soveHva skal dere i kveld?
Ja,egentligdet er jo godt også! På menyen her i morgen
Nei farlig god egentlig![]()
Tror det blir grandiosa her. Gidder ikke lage noe i dag!Pizza sier jeg
Begynner å nærme seg ferdig nåRegner med det![]()
Frustrasjon? Pga møtet?Måtte bare få ut frustrasjonvognposen blir snart sendt da
![]()
Den er straks ferdig nåHar sjeldent tålmodighet til sånne ting jeg så gubben lager somregel grøt her;-). Men nå fikk jeg lyst på grøt![]()
Begynner å nærme seg ferdig nå![]()
Men nå er det ferdig! JuhuuuHelt enig.
Er det me du har? Kjipt med sånne "usynlige" sykdommer.Huff NAV og NAV ... Jaja mer dokumentasjon på hvor dårlig jeg er er jo bra, men hvor bra det er for meg er en annen sak. Sist jeg var i tiltak så klarte jeg nesten aldri å være ute så pappaen tok lille N etter jobb og familien på dagtid. Måtte jo ha personlig vaskehjelp og orket ikke noe :/ jeg vil ikke gi meg men hvorfor akkurat nåstartet smått å gråte når jeg sa at jeg vil jeg vil men jeg ser jo bare hvilken vei det går ...
Har sjeldent tålmodighet til sånne ting jeg så gubben lager somregel grøt her;-). Men nå fikk jeg lyst på grøt![]()
Takk for detSkjønner at formen ikke er på topp da. God bedring![]()
Vet ikke. Mistenker at gubben har knekt kragebeinet.Får du tatt deg en liten middagshvil da?
Da man skulle ha hatt tjenerÅh, ble sulten av snakken om mater fast med snuppa sovende oppå meg
![]()
Sataer på det. Eneste som fristerHåper du får oppfylt ønsket ditt![]()
Vet ikke. Mistenker at gubben har knekt kragebeinet.