Han slo seg kraftig i går. Han er en som aldri klager, men nå klarer han ikke bruke armen.Oj! Hvorfor tror du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han slo seg kraftig i går. Han er en som aldri klager, men nå klarer han ikke bruke armen.Oj! Hvorfor tror du det?
Ikke jeg heller:-/. Elsker å lage mat men synes det er greit når det kan lage seg litt selv uten at jeg må konstant røre i detDen er straks ferdig nå![]()
Har tålmodig til å lage mat å stå lenge på kjøkkenet,men ikke stå å røre i samme kasserollen så lenge![]()
Må nesten passe ungene.Gjør det da![]()
Vi ogsåFikk og lyst på det! Lenge siden vi har hatt det![]()
Vi også. Tenkte kanskje å ha det i morgen
![]()
Det pleier vi å gjøre på lørdagerMannen lager hjemmelaget
Han slo seg kraftig i går. Han er en som aldri klager, men nå klarer han ikke bruke armen.
Ja, det var det daUff :/ ikke bra.. få han til en lege eller noe?
Ja, det var det dahan er ikke akkurat medgjørlig...
Er så godtMenyen for denne uken er satt her, så får sette det på menyen neste uke. Tipper samboer blir glad. Han elsker grøt![]()
Prøver men hater å være i ro..Uff. Nei, men det er lett å tenke det i ettertid. Hold deg inne og prøv å slapp mest mulig av så blir du nok frisk![]()
Legg de ogsåMå nesten passe ungene.
Prøver men hater å være i ro..
Samme her. Går ofte litt i glemmebokaEr så godt. Men sjelden vi har det egentlig. Kommer liksom ikke på å lage det
![]()
Utrolig sta!Sta kar?![]()
Hihi, finnes jo så mange ulike sorterHehe. Viktig å være korrekt![]()
Ja,ikke santIkke jeg heller:-/. Elsker å lage mat men synes det er greit når det kan lage seg litt selv uten at jeg må konstant røre i det![]()
Blir tidlig kveld i dagLegg de ogsåhvilepause på alle