jenta86
Gift med forumet
Har ikke prøvd de,å kommer ikke til å investere i det hellerSnork! Prøvde sånn automatisk rører en jul jeg. Brent grøt hele veien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke prøvd de,å kommer ikke til å investere i det hellerSnork! Prøvde sånn automatisk rører en jul jeg. Brent grøt hele veien![]()
JaSant det. Heldig du som vant sete
. Vunnet her?
Ble tidlig kveld her også og godt var detDet ble det ja
Jeg sovnet ikke da..Ble tidlig kveld her også og godt var det![]()
Greot å bare leve i nuet jaJa rart å begynne på nytt, men tror vi vil sette mer pris på babyperioden denne gangen. Sist så vi hele tiden fremover mot alt som kom. Håper å være mer i nuet og bare kose oss med lillemorhaha ja 3 år er full fart!
Jeg har ingen store planer. Blir vel rolig etter å ha vært på farten i hele dagHva skal dere i kveld?
Så kjedelig :/Jeg sovnet ikke da..
Får ei venninne på kveldsmatbesøkHva skal dere i kveld?
Jeg har bare to tantebarn, men om de ønsker seg nye gensre vet jeg ikke noe om, og jeg har mer enn nok med min egen familie egentlig, jeg er ingen superstrikker. Og venter altså mitt tredje barn
JaDe har mye fint
Sønnen min sluker den ferdige fra Toro. Tror det er det beste han fårHar ikke prøvd de,å kommer ikke til å investere i det hellerbruker egentlig å kjøpe sånn man varmer opp bare,men når jeg hadde stående i skapet nå så ble det sånn...angrer litt nå da
![]()
Fiskegrateng og grønsakerHva står på menyen i dag?![]()
Enkel middag her også i dag. Spaghetti og kjøttdeigSønnen min sluker den ferdige fra Toro. Tror det er det beste han får
Fiskegrateng og grønsakerenkelt og greit! der da?
Er ikke så værst den altsåSønnen min sluker den ferdige fra Toro. Tror det er det beste han får
Fiskegrateng og grønsakerenkelt og greit! der da?
Fortsette med å ligge på sofaenJeg har ingen store planer. Blir vel rolig etter å ha vært på farten i hele dag
Enn der?
Så koselig daFår ei venninne på kveldsmatbesøk![]()
Pizza sier jegHva står på menyen i dag?![]()
Ikke særlig bra. Full av feber og hoster då lungene vrenges... Håper det er over snartSå kjedelig :/
Hvordan er formen din i dag da?