Skravletråd september

Snork! Prøvde sånn automatisk rører en jul jeg. Brent grøt hele veien :P
Har ikke prøvd de,å kommer ikke til å investere i det heller :p bruker egentlig å kjøpe sånn man varmer opp bare,men når jeg hadde stående i skapet nå så ble det sånn...angrer litt nå da :p

Ja rart å begynne på nytt, men tror vi vil sette mer pris på babyperioden denne gangen. Sist så vi hele tiden fremover mot alt som kom. Håper å være mer i nuet og bare kose oss med lillemor❤️ haha ja 3 år er full fart!
Greot å bare leve i nuet ja ;)

Hva står på menyen i dag? :)

Jeg har bare to tantebarn, men om de ønsker seg nye gensre vet jeg ikke noe om, og jeg har mer enn nok med min egen familie egentlig, jeg er ingen superstrikker. Og venter altså mitt tredje barn

Med snart 3 barn skjønner jeg iallefall at du har nok å strikke ;)

Ble visst ingen middagslaging før samboer kommer hjem. Snuppa klarte ikke ligge å sove alene, så nå sitter jeg fast med en stykk baby på brystet. Men deilig å høre de koselig sovelydene hennes når hun falt til ro hos mammaen sin :)

Har ikke prøvd de,å kommer ikke til å investere i det heller :p bruker egentlig å kjøpe sånn man varmer opp bare,men når jeg hadde stående i skapet nå så ble det sånn...angrer litt nå da :p
Sønnen min sluker den ferdige fra Toro. Tror det er det beste han får :P

Hva står på menyen i dag? :)
Fiskegrateng og grønsaker :P enkelt og greit! der da?

Enkel middag her også i dag. Spaghetti og kjøttdeig :)

Er ikke så værst den altså :)

Back
Topp