Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey
Funker vel det.
Synes det er den enkleste måten å felle inn på en genserOkey![]()
Sy rett frem og tilbake, og deretter sikksakk over det, og så det samme en halv cm lenger borte, og så klippe mellom der?
Jeg har både en kollega og ei tante som er gode på dette her, så de kan helst sikkert gi meg råd
Hva skjer hos dere i dag? Jeg er på vei hjem fra jobb.
Synes det er den enkleste måten å felle inn på en genser![]()
Er mulig detSynes det er den enkleste måten å felle inn på en genser![]()
Ja, trur jeg ville gjort det sånnmen ville nok hørt med kollegaen og tanta di for å være sikker
men sikk sak over rettrøm skal visst gjøre det mer holdbart. Med bare rettsøm kan det rakne.
trro ikke jeg har rpøvd det enda, men det går helt sikkert greit. HAr striket flere med raglan, de er også veldig greit, men tror ikke det passer så godt til maruis-type mønster
Hørtes rolig og fint ut det daIdag skjer det fint lite. Bare husarbeid på plakaten, ellers trilletur. Planene for dagen da?
Gjør detEr mulig detmå høre med svigermor når hun kommer hjem fra syden
![]()
Så du linken til mariusdressen? Funka inken? Nye nettsider er ikke så lett
Har strikket noen med raglan også. Ganske greit det og, men de fleste gensre jeg strikker passer best med rundfelling.
Tror ikke jeg har sett marius med raglan. Lurer på hvordan det hadde blitt![]()
Titt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede!Dere jobber jammen på!
Hva driver dere med i dag?![]()
Så den nå, den funka. Takkskal få tak i det heftet, så prøve meg på heldress til vinteren
![]()
Går fort unnaTitt titt dæven døtte så lang skravletråden har blitt allerede!Dere jobber jammen på!
Hva driver dere med i dag?![]()
Har sett det, men bare "selvkomponerte produkter" på ravelry. Type body og sånn. synes ikke det var det mest velegnede (brøt mønsteret og laget raglan med ensfarget) Tror jeg heller liker rundfelling ja.
Spm som kom opp i går var om rundfelling var feminint, og følgelig ikke en god løsning til guttungen på 7. Nå viste det seg at han har en fanagenser jeg tror passer i vinter, så da er det et år eller to til han skal ha ny, og følige guttungeun på 8-9 år da. Da er det meget mulig bedre med klassisk marius?
JEg planlegger en i ministørrelse som "hentesett" som nevnt, bittelille kommer jo i januar