jenta86
Gift med forumet
Lyst til å prøve meg på en genser e.l...men vet ikke om det blir for avansertDet kan jo være greit å finne ut først. Lyst til å prøve med på vognpose etterpå jeg. Men får se hvor innviklet det er først
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lyst til å prøve meg på en genser e.l...men vet ikke om det blir for avansertDet kan jo være greit å finne ut først. Lyst til å prøve med på vognpose etterpå jeg. Men får se hvor innviklet det er først
![]()
Ikke slit deg ut nåJeg gir ham beskjed om det sånn etter lunsj, at om han ser at han burde jobbet, så klarer jeg meg uten ham, jeg skal da klare dette. Ok, jeg aner ikke hvor det er, men det gjør ikke han heller Guttungen gjør. Jeg vet der er "litt nedenfor E sitt hus" og jeg har klasseliste med adresser så jeg vet hvor E sitt hus er, så dette skal vi finne. Aner meg at vi bør gå, for om E bor der jeg mener å huske at han gjør, så er det ille nok å kjøre der når det er bursdag.
Mulig det blir en lang vei hjem da, men dette skal vi klare. Bekken-hvile dag i dag, og fysio i morgen
Lyst til å prøve meg på en genser e.l...men vet ikke om det blir for avansert![]()
Ah, ja det burde jo gå ann. Men som du sier, må vel uansett klippe opp for knappestolpene.. Eventuelt klippe opp og sette inn glidelås. Selv foretrekker jeg nesten glidelås. Frøkna spreller så at knapper tar for lang tidå strikke mønster på vranga kan jeg ikke engang, og det virker bare som et ork
Ble og et parr småfeil på genseren her med perlestrikk, men vises nesten ikke. Bare jeg som vet de er der, ser de. Men samme som deg - gidder rett og slett ikke å rekke opp. Kaller det personlig vri![]()
Jippi, så deiligUnge sovna på 5 min![]()
Ikke slit deg ut nåhåper dere finner fram!
Spørs om der ikke har kommet for å bliMen klarer vel neppe kvitte oss med det heller![]()
Ja det var det virkeligJippi, så deilig![]()
Genser med rundfelling synes jeg var det enkleste å starte på når jeg ville strikke noe stort![]()
Glidelås kan være et alternativ ja, vi får se.
Mønster på vranga tror jeg ikke at jeg har prøvd, og har ikek videre lyst å forsøke på det heller pr nå, det bør jo ikke være værre enn å strikke vrang ellers, mønsteret dreier seg jo bare om hvilken farge man bruker. Men, jeg tror nok jeg gjør som jeg antar oppskriten sier, sy, klippe og strikke knappestolpe
Nei, gjorde IKKE der idagMen det gjorde det i dag?![]()
Mi klarer i utgangspunktet selv,men jeg synes det er koselig å spise frokost sammen å ordne håret hennes før hun drar på skolen![]()
Han kan ta en pauseHan jobber![]()
Rundfelling eller raglan-genser ja.
Alternativet til heldress til lille er genser med rundfelling og ensfarget bukse, evt bukse med mariusmønster nede på beina.
Neste prosjekt er blir bukse med mariusmønster nederst på bena her. Har laget genser til vinteren, men mangler ullbuksa![]()
Jepp, det er rette innstillingenJo, det er jo sant daevig optimist til det motsatte er bevist
![]()
Har du oppskrift på det, eller frihånd?
Har aldri prøvd på å sy og klippe opp jeg heller, så jeg tenker jeg gjør det sammen med mamma (som vel heller ikke kan påstås å være noen ekspert, hun strikker ikke)
Egentlig er det jo ikke farlig. Man syr med maskin frem og tilbake for å hindre at alt rakner opp, med litt melomrom to sånne sømmer som holder det, også klipper man mellom dem. tror jeg?