Skravletråd september

Tips til krem jeg kan bruke for å bli kvitt tørr hud/skurv som jenta mi på snart ti uker har på øyenbrynene? Har vel vært skurv,men ser mer ut som tørr hud nå ..

Tips til krem jeg kan bruke for å bli kvitt tørr hud/skurv som jenta mi på snart ti uker har på øyenbrynene? Har vel vært skurv,men ser mer ut som tørr hud nå ..
Babyolje :) eller spenol faktisk ! Den brukte jeg på jenta mi, når hun hadde begynnende atopisk eksem

Ikke så mye egentlig. Har strikket ett slik teppe før. Før det igjen så hadde jeg ikke strikket siden da vi strikket på skolen:-P.
Ok :) begynte nå nettopp jeg,har strikket noen vaskekluter og pannebånd. Men vil prøve meg på noe større nå...strikker du etter oppskrift? Er det vanskelig?

Skravle tenkte jeg :P skal på babysvømming om noen timer så slapper av frem til det
Babysvømming gleder jeg meg til :) synes jeg er så kos :D

Å strikke pannebånd i perlestrikk er egentlig ganske traurig. På pinne 3 går det ikke fort heller synes jeg
Hodet fabulerer om et på bittelitt tykkere pinner og med hullmønster neste. Hvorfor i all verden fabulerer jeg om et til, når jeg er lei av dette her allerede? det er 15 cm langt og følgelig fortsatt lenge til det når rundt hodet til lillesøster.

Jeg har et babyteppe til lille i magen på pinnene som jeg har mer lyst å strikke, men lovet henne dette. Jeg har planer om en mariustunika til henne og en heldress (manipulert så den blir med rundfelling) som "hentesett" til lille, så jeg har mye mer spennende planer enn pannebånd, liksom.....

Babyolje :) eller spenol faktisk ! Den brukte jeg på jenta mi, når hun hadde begynnende atopisk eksem

Prøvde en olje som jeg fikk i en gratispakke fra apotek. Den ble hun bare rød av :S så vet ikke om jeg tør å bruke babyolje :p men det burde kanskje gå greit da det er den vi bruker i badet hennes :p spenol skal jeg kjøpe og prøve og da!:) har smurt flere ganger om dage med babylotion, men har ikke funka i det hele tatt :/ fikk du fort effekt av det?

Ok :) begynte nå nettopp jeg,har strikket noen vaskekluter og pannebånd. Men vil prøve meg på noe større nå...strikker du etter oppskrift? Er det vanskelig?
Er etter en oppskrift ja men er bare rett og vrang så nå kan jeg den utenat. Strevde litt med å få til flettene i starten men med litt hjelp fra moren min og en venninne av henne fikk jeg det til. Nå synes jeg det er superenkelt:-)

ImageUploadedByBV Forum1441790359.266912.jpg
Sånne bleier har hun nå. Dere ser hvor mørk urinen er. Håper hun kan drikke litt vann nå :) bleien skiftet jeg i natt så den er fra 1 tiden og til vi sto opp i 10 tiden. Godt hun kan sove lenger når hun ikke sovnet før 2 i natt

Back
Topp