Skravle tenkte jegSå herlig dahva skal du finne på i mens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle tenkte jegSå herlig dahva skal du finne på i mens?
Også tenke litt på seg selv bareEnig, der er helt greit![]()
BabyoljeTips til krem jeg kan bruke for å bli kvitt tørr hud/skurv som jenta mi på snart ti uker har på øyenbrynene? Har vel vært skurv,men ser mer ut som tørr hud nå ..
OkIkke så mye egentlig. Har strikket ett slik teppe før. Før det igjen så hadde jeg ikke strikket siden da vi strikket på skolen.
Jeg skal lage smoothie tenkte jegHva skal dere spise til lunsj?
Tror det blir supper herHva skal dere spise til lunsj?
Babysvømming gleder jeg meg tilSkravle tenkte jegskal på babysvømming om noen timer så slapper av frem til det
Nja si det du. Lei brød og knekkebrød så forslag tas imot med takkHva skal dere spise til lunsj?
Er det jeg også erNja si det du. Lei brød og knekkebrød så forslag tas imot med takk![]()
Babyoljeeller spenol faktisk ! Den brukte jeg på jenta mi, når hun hadde begynnende atopisk eksem
Er etter en oppskrift ja men er bare rett og vrang så nå kan jeg den utenat. Strevde litt med å få til flettene i starten men med litt hjelp fra moren min og en venninne av henne fikk jeg det til. Nå synes jeg det er superenkeltOkbegynte nå nettopp jeg,har strikket noen vaskekluter og pannebånd. Men vil prøve meg på noe større nå...strikker du etter oppskrift? Er det vanskelig?
Fint "tur-vær"Er skyete. Men ser sola titter litt frem. Regner iallefall ikke, så det er godt nok for meg![]()
DeiligUnge sovna på 5 min![]()
Jeg har noen vårruller i fryseboksen så jeg vurderer å varme. Tror jeg faktisk har mitt rundstykker også. Får tenke litt mens jeg gir mini litt mat.Er det jeg også er
JaDen bruker jeg også, veldig fin![]()