Sånn er det her ogÅåå orker ikke se på gulvet som er full av smuler..
Må fikse det kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det her ogÅåå orker ikke se på gulvet som er full av smuler..
Må fikse det kjenner jeg
Enig der. Han vet veldig godt at det er hans svake side å komme seg opp om morgenen. Får fortsette å pushe på han så jeg også får sove litt frempå. Lyst på flere barn også og da nytter det ikke å ligge og dra segB menneske er lov det. A også. Men om dere er enige om at det er hans dag å stå opp, så ER det det.
Ååå..HeheKakao med marshmellows
![]()
Strikker ett babyteppe som jeg aldri har blitt ferdig medHva strikker du?
Her også. Må nok over med støvsugeren.Ååå orker ikke se på gulvet som er full av smuler..
Må fikse det kjenner jeg
Har fikset det nå...Ikke slit deg ut for mye når formen allerede ikke er på topp!
Hva slags babyteppe?Strikker ett babyteppe som jeg aldri har blitt ferdig med. Ikke så mye igjen nå så satser på å bli ferdig snart.
Hunden til foreldrene mine har funnet ut at nå som mini har begynt så smått å få spise litt selv så er det veldig kjekt å sitte med mini når vi er der og mini skal ha matSånn er det her ogmopper gulvet hele tiden. Savner å ha hund
Hihi...krysse fingre for tilbud på frukt og grønnsaker istedenHar heldigvis handla for hele uka, så skal holde meg unna butikkenog håpe tilbudet er over til neste uke
![]()
Jøss, det er jo ikke vanligSinnasnekkeren er jo faktisk litt sint! Reprise fra i går
Ikke frist meg!HeheKakao med marshmellows
![]()
Æsj...håper det snart slipperNeivar oppe med gråting og en urolig jente som ikke helt visste hva hun drev med. Hun sovnet like før 02:00. Hun har fortsatt feber og viser tegn på øret så håper det snart blir borte. Nå har jeg og fått det, men går allerede på antibiotika så "flaks" for det
![]()
God morgenFace on her også
Bra du er i bedre form..
Håper det går greit på jobb i fag
Det var fintSlik ser det ut. Ganske enkelt å strikke
![]()
JaHihi...krysse fingre for tilbud på frukt og grønnsaker isteden![]()