Skravletråd september

Godt med sånne netter

Absolutt. Dog lager hun fryktelig mye lyder når hun skal sove igjen. Ligger å babler ned seg selv. Tar en god time før jeg sovner igjen. Men setter pris på alle minutter med søvn jeg får. Føler meg faktisk litt uthvilt idag :p

Håper mannen får vært med da:)
håper, men som sagt, om de ikke er ferdige, så er det like greit å slippe å ha ham der, det er ikke kjekt for noen av oss.

Og jeg mp seriøst få den mannen til legen for å få tatt en 24 timers blodtrykksmpling, som han skulle gjøre i august!!!

Ja det gjør det ! Vi har dolce gusto her

Ønska meg lenge en dolce gusto maskin. Med tassimoen så drikker vi bare evergood kaffen og te, mens synes at dolce gusto har sinnsykt gode kaffer :)

Ja, det er ganske sårbart når det stopper opp sånn. Men mellom fjellet på den ene siden og fjorden på den andre er det ikke lagt opp mange løp nei, der ligger veien. De er jo andre veier der, men det er stikkveier, de fører ikek videre utenom opp på hovedveien igjen. Så der er man stuck
Sånn er det vel de fleste steder i den delen av Norge desverre:(

håper, men som sagt, om de ikke er ferdige, så er det like greit å slippe å ha ham der, det er ikke kjekt for noen av oss.

Og jeg mp seriøst få den mannen til legen for å få tatt en 24 timers blodtrykksmpling, som han skulle gjøre i august!!!

Lykke til med å få mannen til lege. Her er han sta som et fjell.. Må mase i månedsvis om jeg skal få han til å dra til lege:p

Hva er årsaken til at han ikke kan dra og lufte den hunden en halvtime tidligere?

Vi har også en hund som må luftes, og det er mannen som tar seg av det, men det må han jo bare tilpasse i forhold til når han har tenkt å legge seg da.

Han legger seg nesten alltid etter meg altså, men det skyldes at jeg kveldstrøtt, og han ikke trenger like mange timer søvn som meg. Men de dagene det er hans ansvar å stå opp, så er det også hans ansvar å komme seg i seng sånn at han klarer det.

Nå er ikke det noen relevant greie for oss lenger, for ungene våre står opp selv uten oss. Men det kommer jo en ny liten sak her etterhvert
Han har luftet den tidligere også men uansett om han legger seg kl 10 eller kl 12 så er han like vanskelig å få opp:-). Kan gjerne våkne men ligger og drar seg. Han er et veldig Bra menneske mens jeg er mer A menneske:-).

God formiddag:D
Så deilig å sove lenge!! Joooho:D

Ja :D starta halv syv igår og som det B mennesket jeg er, takket jeg nesten høyere makter da jeg hørte klynk i senga og så at klokka var hele 9!:p

Dra han med deg!

Jeg pleier å true med at hvis ikke han kommer seg til legen selv så følger jeg han inn. Da pleier han å komme seg til legen. Svigerfar er akkurat lik og han har kols. Han har fått kjeft fra leger på sykehuset når han har blitt innlagt at han burde vært inne for 1 uke siden. Drøyer det lengst mulig.

Lykke til med å få mannen til lege. Her er han sta som et fjell.. Må mase i månedsvis om jeg skal få han til å dra til lege:p

Det er ikke lett nei. Altså, han er enig i at det skal gjøres, men har ikke lyst for han er redd det vil vise for høyt (ehh, ja... hvorfor vil jeg at han skal ta det?) og ende på medisin, som vel var sagt at var veien dersom neste måling viste den samme trenden som sist. Sist er et år siden og vel så det, det var i sommerferien i fjor. Juli altså.

Så han har jo ikke tiiiiid, må vite. Jobber så mye. Vel, etter rapporteringen nå skal det være med normalisert ut mnd. Så... avsted til legen

Back
Topp