Skravletråd september

Han har luftet den tidligere også men uansett om han legger seg kl 10 eller kl 12 så er han like vanskelig å få opp:). Kan gjerne våkne men ligger og drar seg. Han er et veldig Bra menneske mens jeg er mer A menneske:).

B menneske er lov det. A også. Men om dere er enige om at det er hans dag å stå opp, så ER det det.

Jeg pleier å true med at hvis ikke han kommer seg til legen selv så følger jeg han inn. Da pleier han å komme seg til legen. Svigerfar er akkurat lik og han har kols. Han har fått kjeft fra leger på sykehuset når han har blitt innlagt at han burde vært inne for 1 uke siden. Drøyer det lengst mulig.
Sånn er det her og.

Ja de har det :) også veldig mye å velge i !

Ja. Blir nesten misunnelig de gangene vi står på elkjop og skal kjøpe ny kaffe til maskinen. Mengden dolce gusto typer mot tassimo er jo nesten latterlig :p får lyst å gå sporensk til neste hylle og bare kjøpe med meg maskinen :p

Det er ikke lett nei. Altså, han er enig i at det skal gjøres, men har ikke lyst for han er redd det vil vise for høyt (ehh, ja... hvorfor vil jeg at han skal ta det?) og ende på medisin, som vel var sagt at var veien dersom neste måling viste den samme trenden som sist. Sist er et år siden og vel så det, det var i sommerferien i fjor. Juli altså.

Så han har jo ikke tiiiiid, må vite. Jobber så mye. Vel, etter rapporteringen nå skal det være med normalisert ut mnd. Så... avsted til legen

Som å høre min i et nøtteskall av og til :p vel, poenget med legen er vel å få medsin/evt finne ut om det er nødvendig :p det forsvinner jo ikke magisk om man bare unngår å sjekke det :p

Ja den får ungene lage seg inni mellom :)
Er kos når barna skal på skoleturer, så lager jeg 2 kopper kakao på maskinen og heller over i termos.
Vips så var den klar ;)

Smart! Åh, nå fikk jeg lyst på kakao:p

Men jeg må i møte så får ha på meg hårbånd :)

Back
Topp