Jeg fikk besøk av min kjære morPlutselig ble det veldig stille her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk besøk av min kjære morPlutselig ble det veldig stille her inne
Det vil jeg tro..Ja, ser ikke mye godt ut..![]()
Har laget ukesmeny, og skal lage handleliste for å ta storhandelen i dag istedenfore i morgen for da har jeg også frøknaÅ nei!
Er hun i bedre form?Opptatt med lille N så når hun sover kommer jeg hitakkurat er det vel jeg som er mest trøtt. Hører mannen snorke fra soverommet
![]()
Hurra, det er braYay! Snart 1000 innlegg![]()
Vet du om det går buss til stranden?En kollega var der ifjor og skryter veldigså da tar vi sjansen..
Så koselig daJeg fikk besøk av min kjære mor![]()
Ok. Fikk til slutt sove.. Så nå skal jeg se mer på de. Takk for tipsRedigerte innlegget jeg skrev![]()
Izi combi kan brukes både fremover og bakover til barnet er 4 år eller 18 kg.
Izi kid x1 kan bare brukes bakovervendt
Skal på jobb etterhvert og foreldremøte etterpåNoen som skal noe kjekt i morgen?
God morgenGod morgen,god morgen![]()
Noen våkne her nå da?
God morgen, SaraGod morgen.
I dag har jeg fri. Dvs, jeg er sykemeldt.
Skal levere ungene på skole og bhg, håpe de har engangsgriller på butikken i september, og ellers absolutt ingen planer
Bare hyggeligOk. Fikk til slutt sove.. Så nå skal jeg se mer på de. Takk for tips
Vw golf stvHva slags bil var det da?![]()
Ingen planer herGod morgen
Vært våken en stund, men hektisk her![]()
Ah. TakkBare hyggeligbesafe har og en liste over hvilke biler man kan bruke setene i. Kan være greit å sjekke denne
![]()
God morgenGod morgen![]()
Ønsker alle en fin ons(lillelørdag) Hva skjer hos dere i dag
?
Her har han fri denne uken så hadde håpet at han ville la meg sove litt også. Kan visst se langt etter det:-/
God morgenGod morgensola skinner i dag også
![]()
Må rydde litt her tenker jeg. Først få lagt mini til en lur førstOkeyskal hive meg rundt litt hjem her jeg nå,når gubben er dratt og jenta er på skolen
![]()