Krysser fingrene for detlille N sover nå <3 hun har ikke matlyst igjen og jeg er litt bekymret for våte bleier, men det kommer vel får vi håpe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detlille N sover nå <3 hun har ikke matlyst igjen og jeg er litt bekymret for våte bleier, men det kommer vel får vi håpe![]()
Møtt pasienter som ikke begynte å drikke kaffe før de var passert 50Å begynne og drikke kaffe![]()
En som er for trøtt til barnetv her;-). Ikke helt i form hellerRa ra i dag og. Juhu
Hohodet er gamle mailadressen minhusker jeg ba en gutt på sånn ressurssenter om hjelp til hotmail første gang og det ble kinky_hotgirl og ei venninne hadde navnet sitt _ 6y
herregud
![]()
håper det for liker ikke for tørre bleier :/ legen sa at så lenge hun tisser er de fornøyd enn så lengeKrysser fingrene for det. God bedring
![]()
å jaHohoja,man hadde fantasi før i allefall
![]()
Er nok noe i dethåper det for liker ikke for tørre bleier :/ legen sa at så lenge hun tisser er de fornøyd enn så lengetusen takk
![]()
Msn var jo gøyå jahusker jeg hadde guttenavnet til en jeg likte over nett med <3 også navn og <3 samme hadde gutten om meg på msn. msn tiden var jo bare tidsfordriv når jeg ser tilbake på det
![]()
ja, dette med webcam. kan jeg få se deg på cam og asl når man snakket med nyeMsn var jo gøy![]()
hvem sang er det om jeg tørr å spørre heheÅ nei. Fått melodien til ra ra i hodet:-/
var mye gøy førja, dette med webcam. kan jeg få se deg på cam og asl når man snakket med nye![]()
javar mye gøy før![]()
Hehe går ikke ann å glemme den så lettHaha! Husker mamma sa " logg av internetten,jeg skal ringe med telefonen"
Glemmer ikke oppkoblingslyden til det heller![]()
Ganske kjedelig og trist.. Blir jo redd for å sende ham ut når sånt skjer..Å...så hjerteskjærende
Får vondt i magen jeg..
Trodde jeg skulle koke over selv... Sambo dro for å møte barna på lekeplassen, men da var bøllene allerede dradd avgårde..Blir forbanna av slikt!
Den er i mitt hode og. .Å nei. Fått melodien til ra ra i hodet:-/
Barne tv..hvem sang er det om jeg tørr å spørre hehe![]()
å nei den er kjipBarne tv..