jenta86
Gift med forumet
På bankortet da?Sønnen min ringer når han er tom på konto. Hei, mamma! Hvor er du nå? Jeg er tom på kortet og har nettopp bestilt mat....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På bankortet da?Sønnen min ringer når han er tom på konto. Hei, mamma! Hvor er du nå? Jeg er tom på kortet og har nettopp bestilt mat....
Haha! Husker mamma sa " logg av internetten,jeg skal ringe med telefonen"Haha. du sier noe der. Tro om de hadde takla den gode gamle oppringings-internettet. En side tok jo et minutt minst å laste, kosts 14 øre minuttet og en kunne ikke bruke nettet og fasttelefonen samtidig![]()
Får krysse fingra for at du bergerHeldig du er der da. Er en stund siden jeg va syk sist heldigvis. Men vet aldri når jeg plutselig ligger langflat. Med ei lita ei her så hakke jeg tid til det![]()
Ikke santog kan handle mer når ferskvarer er på tilbud![]()
JeppPå bankortet da?![]()
Ble jo en annen verden dajahusker at jeg spurte om å låne tlf for jeg hadde ikke penger på kortet ...
jublet høyt når non stop kom med gratis meldinger ja
![]()
Ha ha..Haha! Husker mamma sa " logg av internetten,jeg skal ringe med telefonen"
Glemmer ikke oppkoblingslyden til det heller![]()
HahaJepphadde vært krise med kontantkort
så guttegal jeg var så jaBle jo en annen verden da![]()
Hahaså guttegal jeg var så jajeg pratet nesten aldri med venninner i tlf xD kun gutter og helst ukjente som jeg var helt frelst av fra deiligst.no og sånn
![]()
ja fant profilen min der som jeg hadde når jeg var 16-18 jegHahasåpass
![]()
Husker det var noe ja,men var aldri innpå der selvja fant profilen min der som jeg hadde når jeg var 16-18 jeg![]()
I dag var det ovnsbakt laks med grønnsaker og potetsalatHva står på middagsmenyen i dag da?
Så flinkHuhei! Da var man hjemme igjen
Trilla ned til byen og hjem, så fikk vi nådd skrittmålet idag og![]()
Lykke til!Snart fotballkamp![]()
Hørtes godt utVi spiste chili con carne og salat![]()
Så braDa var middagen endelig unntatt. Snuppa sover og jeg vurderer mer kaffe![]()
Ble over to timer trilletur og ærender i byen. Fikk unnagjort nesten alt jeg skulle![]()
det er gamle mailadressen minHusker det var noe ja,men var aldri innpå der selv![]()
HeiaHalla. Hva skjer i kveld?
Vi ogsåVi har hatt kylling og ris