Haha! Wap var noe å ja
Tror det var med Telenor egentlig![]()
Vi følte oss jo som konger som kunne surfe på wapen helt gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Wap var noe å ja
Tror det var med Telenor egentlig![]()
haha husker det og jeg har ikke penger på kortet så får ikke ringt, men jeg får sendt sms fra nettet daHusker hvor dyrt det var å ringe og sende sms førringte å la på om du nesten var tom for penger på kortet
![]()
Vi fant ut at det lønnet seg å få i et fryseskap...angrer ikkerestene ble spist allerede dagen etterskal lage det igjen. Lurt å lage store porsjoner da, og fryse ned. Hadde vi bare hatt egen fryseboks så
![]()
Så deilig da
Kommer hjem til nyvasket hus etterpå jeg! Hurra![]()
Mange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller*bankibordet*
Vi har hatt kylling og risHva står på middagsmenyen i dag da?
Lykke tilSnart fotballkamp![]()
Vi fant ut at det lønnet seg å få i et fryseskap...angrer ikkefyller den opp,spiser opp det som er der før vi handler nytt
sparer mye på det
![]()
Er bare en vanesakKunne ikke ha tenkt meg å jobbe turnus..
Vært en hektisk dag jaBlir vel som oftes sånn når man skal på jobb
OkEn del å gjøre el?
Makan, så frekt av henne?!svigermor kaster eller regifter gavene hun får fra oss. Gjerne med en sånn kommentar at sånt dritt vil ikke hun ha i hus. Veldig festlig! i år blir det en geit fra kirkens nødhjelp! Ha ha... lurer på om jeg skal føre på kortet at det er en gave hun ikke kan kaste i bosset...
Her skjer det lite. Hos deg?Halla. Hva skjer i kveld?
Helt perfektMakan, så frekt av henne?!
En geit høres perfekt ut![]()
Uff...håper det blir med det daSnuppa er litt tett. Tror hun har smittet meg
Kyllingfilet i crispy panering med villris og saus. Mulig det blir litt salat ved siden av også, får se hva vi har..Hva står på middagsmenyen i dag da?
Gikk jo så fort ogsåVi følte oss jo som konger som kunne surfe på wapen helt gratisvar ikke slik med netcom iallefall
![]()
Deilig det også da. At det er variasjon og utforingerVært en hektisk dag ja![]()
Går som regel for overUff...håper det blir med det da![]()
Å begynne og drikke kaffeHva er du for gammel til nå da?