Skravletråd september

Husker hvor dyrt det var å ringe og sende sms før :eek: ringte å la på om du nesten var tom for penger på kortet :p
haha husker det og jeg har ikke penger på kortet så får ikke ringt, men jeg får sendt sms fra nettet da :p

restene ble spist allerede dagen etter :p skal lage det igjen. Lurt å lage store porsjoner da, og fryse ned. Hadde vi bare hatt egen fryseboks så :p
Vi fant ut at det lønnet seg å få i et fryseskap...angrer ikke ;) fyller den opp,spiser opp det som er der før vi handler nytt ;) sparer mye på det ;)

Mange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller :) *bankibordet*

Håper og jeg slipper unna! Om flere rundt meg blir skikkelig sjuke snart, går jeg i karantene hjemme :p

lille N sover nå <3 hun har ikke matlyst igjen og jeg er litt bekymret for våte bleier, men det kommer vel får vi håpe :)

Vi fant ut at det lønnet seg å få i et fryseskap...angrer ikke ;) fyller den opp,spiser opp det som er der før vi handler nytt ;) sparer mye på det ;)

Vurderer å kjøpe det selv. Kommer til å oppta halve boden, men er så kjekt å ha den fylt opp :)

svigermor kaster eller regifter gavene hun får fra oss. Gjerne med en sånn kommentar at sånt dritt vil ikke hun ha i hus. Veldig festlig! i år blir det en geit fra kirkens nødhjelp! Ha ha... lurer på om jeg skal føre på kortet at det er en gave hun ikke kan kaste i bosset...
Makan, så frekt av henne?!:eek:
En geit høres perfekt ut:P

Vi følte oss jo som konger som kunne surfe på wapen helt gratis :p var ikke slik med netcom iallefall :p
Gikk jo så fort også :p hehe... mon tro om dagens ungdom hadde taklet det der i dag :p

Back
Topp