jenta86
Gift med forumet
Vi spiste chili con carne og salatHva står på middagsmenyen i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi spiste chili con carne og salatHva står på middagsmenyen i dag da?
Hvilke mål har du for dagen?Huhei! Da var man hjemme igjen
Trilla ned til byen og hjem, så fikk vi nådd skrittmålet idag og![]()
Husker hvor dyrt det var å ringe og sende sms førKontantkort ja! Det pleide jeg å ønske meg. Viktig å kunne smse med guttahaha
Husker hvor dyrt det var å ringe og sende sms førringte å la på om du nesten var tom for penger på kortet
![]()
Hadde noe sånt jeg å...å 1,- for å sende mldPleide å "støte" når vi hadde lite penger. Ringte mamma eller andre to ring, la på og så måtte de betale for snakkevar gjerrig på kronene altså
husker jeg hadde netcom youngtalk. 1,49 i minuttet for å ringe!
Hadde noe sånt jeg å...å 1,- for å sende mld![]()
Vi spiste chili con carne og salat![]()
Det er kjempe godtChili con carne er så godt!!
Det er kjempe godt![]()
I dag var det fiskegratengHva står på middagsmenyen i dag da?
D gjorde jeg også...!og 2,50 for mms når de komfytti katta jeg brukte mye penger på mobilen på den tiden
![]()
Restmat?Hadde det i helga. Og står allerede på menyen senere denne uka![]()
D gjorde jeg også...!
Så husker jeg at det tok litt tid før saldoen oppdaterte seg,så når man gikk tom for penger kunne man sende så mange meldinger man klarte på 20minutter eller noe sånt![]()
Restmat?
Vi lager bestandig større mengder å fryser nedså ble tatt opp fra frysa i dag
![]()
Haha! Wap var noe å jaÅh, det kunne ikke jeg tror jeg. Men om vi hadde bare en krone eller no, kunne vi gå på internet via telefonen (på wap som det heta) og surfe så lenge vi ville. Saldoen endte massd i minus, men retta seg til 0 dagen etter da en ikke kunne havne i minus på regninga![]()
Så misunnelig!Så deilig da
Kommer hjem til nyvasket hus etterpå jeg! Hurra![]()
Jeg og..Heldig du er. Er jeg heldig kommer jeg hjem til støvsugd gulv
Snuppa er litt tett. Tror hun har smittet megMange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller*bankibordet*