Det skulle tatt seg ut om jeg ikke klarte detDet var det enda godt at du klarte noe så enkelt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle tatt seg ut om jeg ikke klarte detDet var det enda godt at du klarte noe så enkelt![]()
Håper formen din snart er bedreJa! Så slapp jeg å ut mer enn nødvendigvil egentlig ikke i barnehagen men har ingen andre til å hente :/
Veldig jevnt på lista. Hopper opp og ned hele tidaSelvsagt må vi det. Hard kamp forstår jeg
![]()
Selvfølgelig er det jo detMeg dere snakker om?!![]()
Så deilig daDet gjorde detfått gjort ekstra etter duppen også
![]()
Det var da enda godtFikk meg frokost til slutt
Sååå enig med degSpise noe som ligner fiskegele...
Ææææ... Nei takk
Heldig du erSå deilig da
Kommer hjem til nyvasket hus etterpå jeg! Hurra![]()
Oij! Har gubben slått på stortromma?Så deilig da
Kommer hjem til nyvasket hus etterpå jeg! Hurra![]()
Hvem ellersSelvfølgelig er det jo det![]()
Huttemegtukan tenke meg det er moro nedover der på glatta?!
![]()
Så koselig å leseJeg er fortsatt på jobb
Artig å lese bloggen din!
Syns jeg leser om flere om er dårlig selv eller har barn som er dårlige:/. Satser på å ikke få noe selv. Gubben er blitt forkjølt her og mini har også fått det. Vet ikke om det er i forbindelse med tannen som kommer eller hva det er. Han var forkjølt når første tann kom også og veldig sutrete. Akkurat lik nå 1 måned senere.Mange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller*bankibordet*
Ja,vi krysser fingrene for at vi slipper unnaSyns jeg leser om flere om er dårlig selv eller har barn som er dårlige:/. Satser på å ikke få noe selv. Gubben er blitt forkjølt her og mini har også fått det. Vet ikke om det er i forbindelse med tannen som kommer eller hva det er. Han var forkjølt når første tann kom også og veldig sutrete. Akkurat lik nå 1 måned senere.
Travle dager?Møkkahals!
Dette har jeg ikke tid til