Skravletråd september

Ja! Så slapp jeg å ut mer enn nødvendig :) vil egentlig ikke i barnehagen men har ingen andre til å hente :/
Håper formen din snart er bedre :)

Sittet med en forkjølt overtrøtt unge som ikke sov nok på andre lurer så har resultert i grining og sutring nå i snart 1.5 time. Gubben er ute og er nok ikke hjemme før tidligst 1 time er jeg heldig

Huttemegtu:P kan tenke meg det er moro nedover der på glatta?!:D

Tørr ikke tenke på det :p vi flytta hit i mai. Veiene er kjent for å trenge en firehjulstrekker for å komme seg både opp og ned :p blir ikke noe trilling med vogna ned i vinter :p haha

Mange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller :) *bankibordet*

Mange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller :) *bankibordet*
Syns jeg leser om flere om er dårlig selv eller har barn som er dårlige:/. Satser på å ikke få noe selv. Gubben er blitt forkjølt her og mini har også fått det. Vet ikke om det er i forbindelse med tannen som kommer eller hva det er. Han var forkjølt når første tann kom også og veldig sutrete. Akkurat lik nå 1 måned senere.

Syns jeg leser om flere om er dårlig selv eller har barn som er dårlige:/. Satser på å ikke få noe selv. Gubben er blitt forkjølt her og mini har også fått det. Vet ikke om det er i forbindelse med tannen som kommer eller hva det er. Han var forkjølt når første tann kom også og veldig sutrete. Akkurat lik nå 1 måned senere.
Ja,vi krysser fingrene for at vi slipper unna ;) både gubben og jenta har berga er foreløbig også,men jenta er sjeldent dårlig hun og,så regner med hun klarer seg ;) blir værre om gubben bli dårlig :p
Tenner som kommer er ikke barebare nei..kan være det som er på vei opp ja :)

Back
Topp