jenta86
Gift med forumet
Ja,det beste er vell å kjøpeKan finne mye rart også da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,det beste er vell å kjøpeKan finne mye rart også da![]()
De blir nok enige når rangstigen er I ordenJa,ser bra ut foreløbigvalpen kan være litt hardhendt,men katten begynner å forsvare seg nå
![]()
Hvis man ikke finner en god oppskrift daJa,det beste er vell å kjøpe![]()
Mhm, det fikk jeg kjenne på sist mandag.. Etter ca 1 døgn med harde tak så var kroppen skikkelig sliten og ødelagt..Da må du bare hvile og sove så mye du kan
Greit å ha litt energi når det virkelig er i gang![]()
Ja,regner med hunden for gjennomgå før han finner ut at det ikke lønner seg å tulle med kattenDe blir nok enige når rangstigen er I orden![]()
Ja, det tar virkelig på.Mhm, det fikk jeg kjenne på sist mandag.. Etter ca 1 døgn med harde tak så var kroppen skikkelig sliten og ødelagt..
HeheJa,regner med hunden for gjennomgå før han finner ut at det ikke lønner seg å tulle med katten![]()
De er detHeheja de er sære og seige disse kattene
![]()
jaDakar lita![]()
jaStakkars liten!
jaUff da.
Dakkars lille.
Håper hun snart blir bedre
takkHåper det hjelper og at dere blir bedre fort![]()
takkhåper jeg og
byllen har sluttet å verke, men det kan fint komme tilbake så da er det greit med antibioktia. vi har sammen medsin bare hun barn og jeg voksen faktisk
hun skal ikke ha penicillin og heller ikke jeg, da mammaen min holdt på dø av å få det... tørr ikke ta sjansenTrodde ikke man fikk antibiotika for ørene?
håper detHåper den er mild mot magene deres![]()
Lurthåper dettenkte å spørre mannen om han kan kjøpe svisker og pæremos sånn for sikkerhetsskyld
![]()
Okihun skal ikke ha penicillin og heller ikke jeg, da mammaen min holdt på dø av å få det... tørr ikke ta sjansendet finnes ikke noe sjekk for dette så vi holder oss bare unna
hun fikk det fordi den er så kraftig og at hun har det på begge ørene
Hun ville jo ikke ha leke en gang, men fant en hun ville ha