den er det altså![]()
Det er jo skikkelig festmatSodd er godt![]()
Med godt flatbrød til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den er det altså![]()
Det er jo skikkelig festmatSodd er godt![]()
Kjøper frystHar du link til en god oppskrift?
Får prøve med Google. Finner alltid noe derKjøper frystvet ikke hvordan man lager det heller
er jo ikke mer avansert enn kjøttboller og kjøtt med gulrot og potet
kanskje det ligger noe på nett?
Er ganske glad i katter jeg også,men så egentlig for meg at det var nok med en 7mnd gammel valp i første omgangHehejeg er en skikkelig katte-dame.
![]()
Mmm...mulig det blir sodd til middag i helgen nåDet er jo skikkelig festmat
Med godt flatbrød til![]()
Hehe, det skjønner jegEr ganske glad i katter jeg også,men så egentlig for meg at det var nok med en 7mnd gammel valp i første omgang![]()
Man gjør som regel detFår prøve med Google. Finner alltid noe der![]()
![]()
Alt greit hos jordmor?
Hørtes fristende ut med kake
Hva bakte du?
Ja, det er skikkelig god høstmatMmm...mulig det blir sodd til middag i helgen nå![]()
Ja, vet. hun kan være skikkelig fæl. Vi hadde lånt vekk masse kjøkkenutstyr til noen venner av henne. Da de skulle levere det til svigermor fikk de beskjed om å kaste det. Svigermor synes det var så stygt. Et middagsservise, med tilbehør, til 12 personer gikk rett i bosset.Neimen uff da
Begynte nesten å lure på om det hadde skjedd noe jegNå blir det en dupp her.. Kroppen blir bare mer og mer utslitt for hver dag som går.. Håper frøkna kommer snart!
Kan finne mye rart også daMan gjør som regel det![]()
Har du gjort noe du ikke skal da?Ja, men hun var streng i dag![]()
Barbiekake og fromasjkake![]()
Hehe, ikke starta opp noe igjen.. Kjenner jeg er lei nå..Begynte nesten å lure på om det hadde skjedd noe jeg
Håper du får hvilt deg litt
Det nærmer seg nå![]()
Ja,ser bra ut foreløbigHehe, det skjønner jeg![]()
Greit om de blir gode venner da![]()
Da må du bare hvile og sove så mye du kanHehe, ikke starta opp noe igjen.. Kjenner jeg er lei nå..
Håper jeg også.. Kroppen er helt daff..
Det er detJa, det er skikkelig god høstmat![]()